Ekv niet met elkaar eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    De enige bij wie ik zo af en toe reageer is bij Dynamix en niet eens zozeer om de inhoud,maar om het feit dat hij zichzelf alleen maar voor de gek houd (mijn mening)

Verder weten zowel jij als Akito niks maar dan ook helemaal niks van wie ik help en op welke manier ik die help.
    ik kan je namelijk verzekeren dan mijn inboxen / whatsapp iedere dag aardig doorlopen met vragen / voeding / schema's.

Maar ik ben het wel met je eens dat ik mijn visie en/of kennis in zaken bijna niet op dit forum (buiten mijn log om ) post ,want hele lappen tekst neerzetten om interessant over te komen is aan mij niet besteed (mijn mening)

Verder zijn er 1001 wegen maar Rome ,maar als er mensen zijn die hun info als algehele waarheid neerzetten of waar hun 1st post al volstaat van cynisme tegen andere mening haak ik inderdaad snel af.
    Goede post, waarin je ook niemand in een 'kwaad daglicht' zet terwijl er wel enige persoonlijke afkeer in zijn reactie valt af te lezen.
    Zo zou ik ze graag vaker zien, en ben ook erg benieuwd naar kennis over zaken die jij hebt. Want uiteraard heb je die genoeg, maar zou zo graag zien dat het er meer uitkomt.

Ik meen namelijk ergens te hebben gelezen dat je de moeite niet wilt nemen om dit te uiten op het forum doordat het de laatste tijd wat rumoerig is en er buiten de vaste logjes en de 100 topics over nutteloze kwarkjes en creatinevragen vrij weinig informatie langskomt.

Dit snap ik, en heb je ook wel eens een pm gestuurd voor informatie en deze zijn ook zeker beantwoord, maar zou het niet leuker zijn voor het gehele forum om dit meer publiekelijk te doen?

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
      Uhhh Dennis ik denk dat je vergist, je heb niks geopend en ik vind dit toch vrij interessant.
      Ik opende dit topic op mijn computer (om door te lezen bedoel ik)

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dat is nou ook een punt. Er wordt jou duidelijk gemaakt dat jou manier van posten een bepaalde indruk wekt. En wanneer jij daarop wordt geattendeerd dan doe je er niets mee een geef je aan dat de ander het maar uit moet zoeken. Maar goed, je moet het zelf maar weten.
        Dus nu is het mijn schuld dat jij mijn woorden verkeerd opvat? Het enige wat ik van jou lees is in dit topic gaat als "je hebt ergens gezegd dat je 40% junkfood eet en dat is slecht voor je, dus wat je zegt is niet waar. Ik ben het met je oneens, ook al kan ik niet vertellen waarom precies, behalve dat ik zelf aannames maak over de dingen die jij zegt".

Ik heb nog steeds van geen enkele tegenstander van IIFYM/flexibel dieten enige vorm van bewijs gezien dat bewijst dat het ongunstiger is dan volledig clean eten. Lekker overtuigende discussie dit vanuit jullie kant. Als die manier van eten gewoon niet bij jou past, zeg dat dan gewoon of zeg niks, maar ga niet proberen mijn standpunten onderuit te halen terwijl jullie inhoudelijk geen enkele toevoeging geven.

Comment

Originally posted by wtfdennis View Post
          Ik opende dit topic op mijn computer (om door te lezen bedoel ik)
          Er staan leerzame dingen voor je tussen kerel.
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Maar ik ben het wel met je eens dat ik mijn visie en/of kennis in zaken bijna niet op dit forum (buiten mijn log om ) post ,want hele lappen tekst neerzetten om interessant over te komen is aan mij niet besteed (mijn mening)
            Dan zijn we het daarover eens

@ NickP

Ik vind Mvos geen eikel en van afkeer is geen sprake. Ik vind het alleen vervelend dat Dynamix door sommigen hier gebasht wordt i.p.v. inhoudelijk weerlegd, omdat hij andere ideeen heeft.
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
              Dus nu is het mijn schuld dat jij mijn woorden verkeerd opvat? Het enige wat ik van jou lees is in dit topic gaat als "je hebt ergens gezegd dat je 40% junkfood eet en dat is slecht voor je, dus wat je zegt is niet waar. Ik ben het met je oneens, ook al kan ik niet vertellen waarom precies, behalve dat ik zelf aannames maak over de dingen die jij zegt".

Ik heb nog steeds van geen enkele tegenstander van IIFYM/flexibel dieten enige vorm van bewijs gezien dat bewijst dat het ongunstiger is dan volledig clean eten. Lekker overtuigende discussie dit vanuit jullie kant. Als die manier van eten gewoon niet bij jou past, zeg dat dan gewoon of zeg niks, maar ga niet proberen mijn standpunten onderuit te halen terwijl jullie inhoudelijk geen enkele toevoeging geven.
              De reden dat ik niet junk is niet gericht op studies maar is meer een gevoelskwestie. In de periode dat ik alles at om aan mijn macro's te komen voelde ik me slap, moe en lusteloos. Ook meer last van mijn maag en ik hield meer vocht vast. Het was in die tijd ook moeilijk om mijn honger te stillen omdat een mars bijvoorbeeld alleen maar voor meer honger zorgde.
              Ik voel me gezond bij clean eten al zondig ik ook wel eens per week.
              The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Dan zijn we het daarover eens

@ NickP

Ik vind Mvos geen eikel en van afkeer is geen sprake. Ik vind het alleen vervelend dat Dynamix door sommigen hier gebasht wordt i.p.v. inhoudelijk weerlegd, omdat hij andere ideeen heeft.
                Was ook niet mijn bedoeling om te zeggen dat jij een afkeer tegen hem hebt, alleen ben niet zo'n ster in het verwoorden in tegenstelling tot een paar anderen hier haha.

Zelf snap ik ook wel dat het voor sommigen wat raar binnenkomt, dat zei zelf zo clean bezig zijn met het bodybuilding en dat er dan 1 willekeurige medesporter binnenkomt die zegt dat ze ook gewoon (mits wat dynamix al eerder gezegd heeft, als aanvulling ipv vervanging van rijst of andere kh bronnen) snoep kunnen eten.
                Ik snap wel dat je dan verbaasd reageert en dat het niet in jou straatje past.

De reacties die daarop volgen zijn enigszins overdreven, maar ik voel me ook niet geroepen om bepaalde mensen daarom aan te vallen of te beschermen. Ik lees gewoon wat op het forum en als ik wat interessants lees zeg ik dat.

Comment

Kort citaat:
                  Fat mass changed by -1.3kg (P< 0.01), -1.8kg (P< 0.001) and +0.6kg (NS) in the low-fat high simple carbohydrate, low-fat high complex carbohydrate and control diet groups, respectively.
                  Oftewel: laag vet/ hoog simpel kool: -1.3 kg
                  laag vet/ hoog complex kool: -1,8 kg
                  controle: +0.6 kg.
                  Nu blijkt het verschil tussen de twee dieetgroepen niet significant qua gewichtsverlies. Dat maakt het des te interessanter dat het volgende genoemd wordt:

Energy intake decreased significantly in the low-fat high complex carbohydrate group compared with the low-fat high simple carbohydrate and control diet groups. respectively).
                  Oftewel de dieetgroep met LFHSC verminderde de intake minder dan LFHCC, waardoor beide dieten waarschijnlijk inderdaad helemaal niet voor elkaar onderdoen, ook al lijkt dit wellicht in eerste instantie wel zo.

Hier het complete artikel.

Maar nu wordt het leuk. Ik heb hier een andere studie die heel wat anders zegt.

Volunteers consuming the lower-GI diet showed a significantly higher weight loss than their counterparts (-5.3+/-2.6% vs -7.5+/-2.9%; p=0.032)
                  Doe je ding Dynamix.

Overigens ben ik ook een IIFYM fan.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kleine nuance, ik heb het over jou manier van posten. En ja, als mensen jou niet begrijpen en het gebeurt meerdere malen dan ligt het aan jou. Dan moet je beter uitleggen wat je bedoelt in plaats van het af te schuiven.

En in een eerdere post van mij staat al wat ik van IIFYM vind. Dus dan weet je ook dat ik geen tegenstander ben.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Misschien hebben we een andere doel/goal voor wat we fysiek technisch willen behalen/behouden.

Fitness / BB is nog altijd een sport waarbij het om het fysiek draait en jij kan nog zo goed onderzoeken opzoeken of vinden dat het voor jou werkt,maar met jou stats (heb nog nooit een foto van je gezien) kun je mij nou niet overtuigen dat IIFYM voor jou een goede keuze is.

Hoe zie jij dit?
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                        De reden dat ik niet junk is niet gericht op studies maar is meer een gevoelskwestie. In de periode dat ik alles at om aan mijn macro's te komen voelde ik me slap, moe en lusteloos. Ook meer last van mijn maag en ik hield meer vocht vast. Het was in die tijd ook moeilijk om mijn honger te stillen omdat een mars bijvoorbeeld alleen maar voor meer honger zorgde.
                        Ik voel me gezond bij clean eten al zondig ik ook wel eens per week.
                        Dat zijn inderdaad goede redenen om niet aan IIFYM te doen. Zoals ik probeer uit te leggen, het is voor iedereen anders. Als je het clean eten volhoud doe dat dan vooral, als je het haast niet volhoud zonder af en toe te junken (met mate), doe dat dan ook. De psychologische kant speelt ook een grote rol in hoe je je trainingen volhoud en je eetpatroon helpt daar zeker bij. Ik vind dat voeding (en fitness) niet je hele leven moet beheersen. We trainen en eten voor een beter leven, we leven niet alleen om te trainen en eten. Whatever works.

Comment

Iedere serieuze bb er zou er veel voor over hebben om met jerry k te mogen trainen en jij noemt hem neanderthaler??
                          Grappig ook dat je zo toch effe dat steekie kan uitdelrn waarop maarten dan weer zou reageren.
                          dynamix inferno is niet de enige die jou niet begrijpt het zijn er diverse zou dan toch de oorzaak bij mezelf zoeken.

succes verder

Originally posted by akito
                          Leuke post, eindelijk eentje waar de walging van je collega-sporters hier niet vanaf spat.
                          Er is hier alleen niemand die heeft beweert dat jij nooit iemand helpt.
                          Daarnaast denk ik dat ik en (zoals je zelf altijd plaatst om je posts extra kracht bij te zetten??) 'vele anderen hier' constateren dat het vooral jouw eigen posts zijn die bol staan van het cynisme en de arrogantie.
                          Als je dusdanig op onze manier van het bedrijven van deze sport neerkijkt bemoei je dan gewoon niet met dit soort discussies. Denk je echt dat je met opmerkingen als "verschrikkelijke kansloze sukkel dat je er er bent." , ook maar iets bijdraagt aan een fatsoenlijke discussie?
                          Ik kan ook wel constant in je log komen melden dat ik het achterlijk vind dat je je laat trainen door een neanderthaler, maar dat voegt niks toe. Lees je eigen posts er nog eens op na en wees eens kritisch op jezelf. 'practise what you preach' is me in het verleden namelijk vaak door o.a. jou verweten
                          P.s. ik wil je ook best wat voorbeelden in de beloofde pm sturen als je ze er zelf niet uit kan filteren, zo maken we het forum namelijk leefbaarder voor iedereen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Kort citaat:
                            Oftewel: laag vet/ hoog simpel kool: -1.3 kg
                            laag vet/ hoog complex kool: -1,8 kg
                            controle: +0.6 kg.
                            Nu blijkt het verschil tussen de twee dieetgroepen niet significant qua gewichtsverlies. Dat maakt het des te interessanter dat het volgende genoemd wordt:

Oftewel de dieetgroep met LFHSC verminderde de intake minder dan LFHCC, waardoor beide dieten waarschijnlijk inderdaad helemaal niet voor elkaar onderdoen, ook al lijkt dit wellicht in eerste instantie wel zo.

Hier het complete artikel.

Maar nu wordt het leuk. Ik heb hier een andere studie die heel wat anders zegt.

Doe je ding Dynamix.

Overigens ben ik ook een IIFYM fan.
                            Fijn, iemand die met 'harde' cijfers komt .

De vraag is natuurlijk hoe dat onderzoek is uitgevoerd. Low GI-producten verzadigen beter dan high GI-producten, als de onderzoekers de deelnemers dus uitsluitend high of low GI-producten lieten eten, maar verder vrijlieten in hun kcal inname dan kan er natuurlijk een verschil uitkomen omdat degenen die high GI eten waarschijnlijk meer gingen eten om toch verzadigd te raken. De onderzoeken die ik tot nu toe heb gelezen, waarbij de kcal, eiwit en vetinname gelijk was maar de vorm van koolhydraten niet, toonden aan dat het geen verschil maakt in lichaamscompositie.

Het blijft een gevoelig onderwerp voor velen merk ik, maar ik blijf strijden voor het goede doel .

Comment

Het doet me deugd dat gezelligheid en tolerantie nog immer schering en inslag zijn op moment van mijn spetterende retour. Hierom ook even het verzoek om pareltjes als ''neanderthaler'' en ''verschrikkelijke kansloze sukkel'' te laten voor wat ze zijn.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Misschien hebben we een andere doel/goal voor wat we fysiek technisch willen behalen/behouden.

Fitness / BB is nog altijd een sport waarbij het om het fysiek draait en jij kan nog zo goed onderzoeken opzoeken of vinden dat het voor jou werkt,maar met jou stats (heb nog nooit een foto van je gezien) kun je mij nou niet overtuigen dat IIFYM voor jou een goede keuze is.

Hoe zie jij dit?
                                Hoe kan het dan dat Oma door heel bodybuildend nederland aanbeden wordt? Waarom werken sommige profs samen met Lyle McDonald? Zij hebben allebei een fysiek dat er uit ziet alsof ze nog geen pot pindakaas op kunnen tillen.
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X