beter goedkope injectie dan dure maag operatie en andere troep waar wij voor betalen!
Injectie tegen overgewicht !
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostGewoon wat basic regels en je kan altijd praten met die andere ouders, die hebben vaak minimaal dezelfde visie.
Of je gaat gewoon zelf met de kinderen naar het park, speeltuin of weetikveel wat. Je kind is nog maar 4 en die kan je dus makkelijk nog kneden.
Maar idd je moet het zelf bijbrengen dus lekker samen op pad
Comment
-
Zoals ik al eerder gezegd heb in een andere discussie, is het in bijna alle gevallen gemakzucht van de ouders.
Vaak werken ze beide en hebben ze geen zin/puf om in de spaarzame vrije tijd nog wat leuks met de kinderen te doen.
Wat is er dan makkelijker dan je kind achter de spelcomputer te zetten met wat snoep en frisdrank en zelf lekker achter je i-pad te zitten tot je kind naar bed moet.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Je kinderen kunnen prima een snoepje krijgen en lekker op de ipad spelen, is er alleen hoe je er als ouder mee omgaat...Mix van alles kunnen buiten spelen gezond eten en af en toe een snoepje en wat lekkers.
Dan komt er nog ander punt heeft je kind aanleg ja of de nee het bestaan gewoon klaar. Mijn vrouw kijk die kan alles vreten snoep chips koek alleen maar troep weegt altijd het zelfde binnen 2 weken na zwangerschap weer op gewicht. Als ik met haar mee ga eten zit ik binnen 2 maanden op 30% vet. (vroeger tot 18e kon ik ook alles eten)
Heb je kind wat aanleg hebt zal je gewoon strakker moeten zijn wat 90% niet kan helaas.Een dag niet getraind...
Comment
-
Ik ben nog maar 26 maar ik kan me niet herinneren dat ik vroeger veel binnen was, was altijd buiten en eigenlijk bijna elk kind wel. Nu zie je tenminste bij ons in de stad weinig kinderen buiten spelen.. Kan ook aan de stad liggen maar valt mij wel erg op.
Comment
-
Ben 30 en begon op me 14e al te gamen en jaren langs veel games gespeelt maar was ook altijd veel buiten gewoon mix houden... maar als ik kijk naar me neefje die zit in de eerste die zit alleen nog maar achter die laptop met ze vrienden via teamspeak onzin te lullenEen dag niet getraind...
Comment
-
Vraag me wel eens af hoe groot de rol is die aanleg daadwerkelijk speelt. Kunnen deze mensen dan zoveel kcals minder eten of hoe moet ik dat zien? Of kunnen ze minder goed tegen koolhydraten?Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostVraag me wel eens af hoe groot de rol is die aanleg daadwerkelijk speelt. Kunnen deze mensen dan zoveel kcals minder eten of hoe moet ik dat zien? Of kunnen ze minder goed tegen koolhydraten?
Het verschilt verder erg hoe ver je je genen als "oorzaak" kan aanwijzen voor iemand met obesitas, het is allemaal een combinatie van: genetische aanleg én omgeving.
Er zijn tweelingstudies die laten zien hoe belangrijk genen etc zijn, allemaal leuk natuurlijk, maar als jij in een omgeving opgroeit waar overgewicht een taboe is. Ook al heb jij dan genetische aanleg om "dikker" te worden. De kans is dan gewoon kleiner dat jij overgewicht zult ontwikkelen, vanwege de sociale druk in jouw omgeving.
Kortom, jouw genetische aanleg, omgeving en jouw eigen karakter bepalen wie jij bent. Dat alles zogenaamd vastligt in jouw genen en dat je overal nergens wat aan kan doen. Deze vlieger zal zeker opgaan in bepaalde gevallen (erfelijke vormen van aandoeningen, kanker etc.), maar ikzelf geloof niet zo in deze "vlieger" voor iets als overgewicht/obesitas. Elk pondje gaat immers door het mondje.Last edited by Iron Mind; 01-06-2014, 08:11."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Cell View PostKennis over voedsel en voedingswaarden lijkt mij handiger dan een injectie die zo iets cruciaal als het hongergevoel dempt.... Alles heeft bijwerkingen, wat zouden de bijwerkingen zijn?
Een van de meest opvallende bijwerking was misselijkheid. Zou dat dan komen, doordat het gevoel van verzadiging toeneemt en dit teveel gestimuleerd wordt, waardoor men misselijk wordt. Net alsof je daadwerkelijk teveel gegeten hebt en hierdoor misselijk wordt. Ik weet niet of dit te simplistisch gedacht is, maar het klinkt best logisch.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by rainman View PostDat heb ik ook niet nodig hoor, als vrouwen je de bijnaam 'goldfinger'geven.
Kom maar op met de reacties zoals: pinkie etc
Want dat bedoelen ze er niet mee hoor.
geloof je alles wat vrouwen zeggen ofzo? rofloltrololomgfgWanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment