kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kwark

Hey, ik heb een probleem ik heb geen idee welke kwark ik zou moeten kopen.
    Als ik de supermarkt binnenloop zie ik zoveel keuze dus vaak pak ik er gewoon een.
    Ik zou graag willen weten als ik nou bijv de albert heijn in loop welk merk kwark en welke kwark zou ik dan moeten nemen om spiermassa op te bouwen en aan te komen ( niet teveel in vet).
    Bedankt

-rudie

half volle melk en Magere kwark! ik vind die van de aldi erg lekker. maar heb je een voedingschema? het moet daar namelijk inpassen.
    Last edited by weslleyy; 18-06-2014, 13:15.
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Nou ja voedingsschema... 16 volkoren broodjes met 300 gram kipfilet in 2 maaltijden op dit moment avond eten wat de pot schaft en ochtend havermout met wat kaneel in de avond voor en na het trainen eiwitshake met water of melk en ong uur voor het naar bed gaan kwark.

Ben van plan binnekort serieus aan de gang te gaan maar ben pas 6 maandjes serieus aan het trainen en 3 maanden pas met eten dus het is allemaal iets nieuws voor mij. Moet het nog allemaal ontdekken.

Comment

lees dit eens heel goed door stel een schema op en post het hier terug. En gebruik je wel een traingsschema?

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html

hier nog een leuk trainingsschema
        http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html

Comment

Jazeker de sportschool waar ik zit is de eigenaar heel hulpzaam van. Hij helpt mij met het trainingsschema hij heeft al ong 15-20jaar ervaring daarmee. Ik zal ff een voedingschema exel maken

Comment

Ik zou graag wel even willen weten als u dat weet hoeveel calo/eiwit/vet zou ik per dag binnen moeten krijgen als een jongen van 188 cm en 86 kg?

Comment

eiwitten volstaat 2 tot 2,5 x je lichaamsgewicht voor en vetten 1 x de rest kun je aanvullen met koolhydraten en dat u was toch niet voor mij he haha
              Last edited by weslleyy; 18-06-2014, 14:28.

Comment

Oke ik sta nu op 2283 calo/174 eiwit/313 koly/70 vet
                En dat is zonder mijn avondeten en eiwitshakes meegerekent.
                Ik weet nooit wat ik in de avond eet vaak is dat wat de pot schaft
                Ik eet nooit patat of pizza dat houdt ik er allemaal uit.
                Ga ik de goeie kant op als beginneling?
                Het programma op exel moet ik nog even onder de knie krijgen is wat nieuw voor mij ik zal het binnekort erop zetten.

Comment

Je zit waarschijnlijk wat hoog in eiwitten. Twee shakes haal je namelijk makkelijk nog 40 gr eiwitten uit en dan moet je avondeten (wss iets met vlees/kip) dus daar haal je ook nog zo'n 30-40 gr eiwitten uit. Dan kom je uit op 240-250 eiwitten en dat is naar mijn mening wat veel. Kun je naar mijn mening beter Ă©Ă©n shake schrappen en een extra bordje havermout eten.

Maar beter vul je dat excel-schema even in.
                  Ik doe een gok

Comment

Franse magere kwark
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Het is vaak voor en na het trainen de eiwitshakes.
                      Maar is dit voor mij voor nu tijdelijk een goede voedingswaarde?
                      Mijn exel bestandje komt binnekort ben er nog even mee bezig ik heb nog niet alle informatie.

Comment

kwark topic 9946489349494

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                          kwark topic 9946489349494
                          Nee, je hebt fout geteld, het is 9946489349495.
                          Gelukkig maar, want we hadden er echt behoefte aan.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Magere kwark en dan wat Whey er door heen. Havermout, cacao nibs. Hmm heerlijk!
                            etenenliften.com

Comment

heb je met forums he vragen worden vaak dubbel gesteld ,maar kan wel normaal beantwoord worden
                              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X