Geachte,
Omdat ik er al drie jaar hetzelfde uitzie, wil ik me deze keer ECHT eens aan een voedingsschema houden. Eerdere pogingen mislukten toen ik zelf een voedingsschema wilde opstellen en daarom ben ik speciaal daarvoor veranderd van gym (en ook door een blessure). Ik train nu in de gym van Sandy Verstappe (een gerespecteerd bodybuilder). Voor het opstellen van het voedingsschema moest ik doorgeven wat ik zoal at op een dag, hierop ging hij het voedingsschema baseren.
Dit is het resultaat:
100 gr havermout met 200 ml magere melk
40 gr whey compleet proteine
1 banaan
Omdat ik er al drie jaar hetzelfde uitzie, wil ik me deze keer ECHT eens aan een voedingsschema houden. Eerdere pogingen mislukten toen ik zelf een voedingsschema wilde opstellen en daarom ben ik speciaal daarvoor veranderd van gym (en ook door een blessure). Ik train nu in de gym van Sandy Verstappe (een gerespecteerd bodybuilder). Voor het opstellen van het voedingsschema moest ik doorgeven wat ik zoal at op een dag, hierop ging hij het voedingsschema baseren.
Dit is het resultaat:
100 gr havermout met 200 ml magere melk
40 gr whey compleet proteine
1 banaan
5 sneden (zuurdezem) brood met mager vleesbeleg zoals kip of kalkoenfilet, paarden of runderrookvlees rosbief 5 eieren het wit ervan en 1 ei met het geel erbij 5 sneden brood met 1 blikje tonijn op eigen nat 1 appel 75 gr rijst (altijd ongekookt afwegen) 150 gr groene groente zoals bv broccoli sperziebonen env 150 gr kipfilet deze maaltijd is hetzelfde als de maaltijd hierboven 500 gr magere franse kwark met 1 blikje ananas op eigen sap 1 proteine shake 40 met water en 2 kiwi's. Dit moet ik een hele week volhouden. Ik vind het wel zeer veel eetmomenten. Hier heb ik simpwel niet genoeg tijd voor omdat ik op school zit en ik kan niet constant zitten te eten. En het ziet er al smakeloos uit. Bovendien klagen mijn ouders dat het er asociaal uitziet. Ik mag niet meer mee avondeten en ik vind dat zelf ook niets. Ik heb er een draai aan gegeven, zie hiervoor het bijgevoegde excel-bestand.voedingsschema_FlemishPride.xls |
Comment