Probiotica voor betere performance

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probiotica voor betere performance

Ik ben sinds week begonnen met wat vezels (1,90 euro bij kruidvat) en probiotica (6,95 de tuinen).
    Voor wie het niet weet;..probiotica zijn micro-organismes. Even kort door de bocht; de goede bacteriën die in je darmen zitten.

Ik kreeg steeds vaker last van opgezwollen buik en rommelende darmen. Kan ook door veel eiwitten komen. Maar sowieso veel positieve onderzoeken over link darmflora en geestelijke en fysieke gesteldheid.

Maar nu zag ik bij menno henselmans dit onderzoek voorbij vliegen. omdat ik net een week ermee begonnen ben was ik geïnteresseerd.
    Onderzoek zegt dat probiotica nemen zorgt voor betere trainingsperformance. Meer mensen die er iets mee doen?

KLIK
    Last edited by Bilo; 10-02-2015, 22:39.
    You can not become LEGenDArY without Legday

Neem je veel melk producten bilo ? , daar kan het ook in zitten.
    Ik eet tegenwoordig ananas bij mijn maaltijden en dat scheelt behoorlijk , bromelaïne helpt met het verteren van eiwitten. als ik klaar ben met werken zal ik even dat onderzoek lezen.

Comment

Originally posted by imation View Post
      Neem je veel melk producten bilo ? , daar kan het ook in zitten.
      Ik eet tegenwoordig ananas bij mijn maaltijden en dat scheelt behoorlijk , bromelaïne helpt met het verteren van eiwitten. als ik klaar ben met werken zal ik even dat onderzoek lezen.
      hey dat is een goede tip. Dank je.
      ik neem redelijk wat melk producten,..maar veel minder dan meeste mensen hier. Wel elke morgen magere melk bij havermout. En dan whey en caseine. Thats it. Geen kwark, kaas etc

Dit onderzoek kan je helemaal lezen als een member daar bent. maar je kan sowieso de samenvatting lezen

Comment

Vindt dit wel een interessant iets Bilo! Zal me er ook eens in verdiepen en zal eens naar het artikel kijken.
        En ik heb nog een vraag aan Imation, als ik zo vrij mag zijn Bilo?

@Imation
        Dat van de ananas vaker gelezen, je zegt 'dit werkt bij mij'. Wat werkt er precies?
        In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
          Vindt dit wel een interessant iets Bilo!
          Vind ik ook ja.
          Ik blijf het sowieso nemen hoor;..ook voor maag en darmen. Maar wat betreft die atlethische voordelen; dat wist ik niet. Als je meer kan vinden, dan graag !! Misschien kan iemand bij het volledig onderzoek?
          Bij dit soort dingen wil ik altijd percentages zien. Ik lees zo veel onderzoeken en dan verdiep ik me erin en schijnt het maar 0,01 % uit te maken ofzo.

Comment

Als je last van je buik krijgt na het eten/drinken van zuivel dan heb je waarschijnlijk niet genoeg lactase (enzymen die lactose afbreken) in je darmen. Je bent dan in feite deels lactose intollerant
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Maar niks ten nadele van pro biotica , kende het al wel.
              Leuk stukje.

Comment

Heb ooit een docu gezien dat dat gewoon gemaakt wordt van mensenpoep, de bacteriën kweken ze dan op.
                het zal gerust goed zijn maar voor mij een no go

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                  Vindt dit wel een interessant iets Bilo! Zal me er ook eens in verdiepen en zal eens naar het artikel kijken.
                  En ik heb nog een vraag aan Imation, als ik zo vrij mag zijn Bilo?

@Imation
                  Dat van de ananas vaker gelezen, je zegt 'dit werkt bij mij'. Wat werkt er precies?
                  Ik merk dat mijn buik rustiger is kwa ( rommelen ,opgeblazen ) nu ik ananas bij me maaltijden en tussendoor eet.
                  Melk producten eet ik amper op kwark en whey na.
                  zit op 330 gr eiwit op dit moment.

Comment

Ik merk dat mijn buik rustiger is kwa ( rommelen ,opgeblazen ) nu ik ananas bij me maaltijden en tussendoor eet.
                    Melk producten eet ik amper op kwark en whey na.
                    zit op 330 gr eiwit op dit moment.
                    interessant, hoeveel ananas neem je per dag en gewoon uit blik?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Heb ooit een docu gezien dat dat gewoon gemaakt wordt van mensenpoep, de bacteriën kweken ze dan op.
                      het zal gerust goed zijn maar voor mij een no go
                      Dat mag toch allemaal niet vanwege regeltjes enzo ?

Weet wel dat ze het uit verschillende zuivel bronnen kunnen halen en nog meer etenswaren.
                      Sterkste op de markt bevat 25 miljard bacteriën samengevoegd met vitamine d vanwege de opname als ik het goed heb.
                      De bron van deze bacteriën waren volgens mij meerdere zuivelproducten en andere etenswaren.

Misschien dat ze in China mensen onder dwang laten schijten ?

Comment

Zal het ff opzoeken voor je.
                        kijk elke avond klokhuis met de kids best interessant.
                        Maar nu twijfel ik ook een bwetje haha

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                          interessant, hoeveel ananas neem je per dag en gewoon uit blik?
                          halve ananas vers , als ik tijd nood heb dan in blik van het merk Des Monte op eigen sap. de stof bromelaïne blijft ook aanwezig in ananas uit blik wel in mindere mate.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                            Dat mag toch allemaal niet vanwege regeltjes enzo ?

Weet wel dat ze het uit verschillende zuivel bronnen kunnen halen en nog meer etenswaren.
                            Sterkste op de markt bevat 25 miljard bacteriën samengevoegd met vitamine d vanwege de opname als ik het goed heb.
                            De bron van deze bacteriën waren volgens mij meerdere zuivelproducten en andere etenswaren.

Misschien dat ze in China mensen onder dwang laten schijten ?
                            hahahaha in china is alles mogelijk.. net zoals broodverbeteraar van mensen haren word gemaakt...

Comment

hahahaha in china is alles mogelijk.. net zoals broodverbeteraar van mensen haren word gemaakt...
                              Chinezen eet echt alles , niks is te gek.
                              Maf volk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X