Voedings check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings check

Goedemorgen Allemaal,

Sinds gisteren het voedingsschema weer opgepakt. Deze heb ik een jaartje geleden door Dyno laten maken. Nu heb ik hier een variatie op gemaakt en ben een beetje aan het kijken wat goed past. Nu wil ik even kijken of het al een beetje in de richting komt en of ik het qua tijd goed verdeeld heb. Dit is bijv alles echt alles wat ik gisteren gedronken en gegeten heb.

22 jaar, 68.8 Kilo, 170CM.
    Status: bulken. Wil rond de 2700-2800kcal binnen krijgen per dag. Voor mijn gevoel mis ik hier nog een maaltijd in.

Maandag:
    6:00 – 1 hand oats met 200ml melk Fishoil + multivit
    8:10 – Thee 150ml met 1 klontje suiker
    10:09 – 3 eieren, 150 gram groentes (prei, paprika, ui, champigions) op brood.
    12:00 – 200 ml melk
    12:45 – Kip(150gram), rijst(200gram), bonen (80gram).
    15:21 – 200ml melk + 100 gram kip
    17:45 – Preworkout (250ml water)

TRAINEN + 150ml water

19:15 – Banaan
    19:45 – Spaghetti 250 gram
    20:45 – 150ml melk + 1 schep Whey
    22:20 – 350gram griekse kwark met halve schep whey

Als je de kcal etc. bijzet, kan je ook gelijk zien of je je kcal doel behaald, en of dat er echt een maaltijd bij moet of juist niet.

Ik schat dat je rond de 2500kcal zit, maar als je elke week 0.5kg ish (of wat minder) aankomt, en sterker word, dan zit je goed.
    Last edited by Naruto rulezz; 16-06-2015, 07:31.

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
      Als je de kcal etc. bijzet, kan je ook gelijk zien of je je kcal doel behaald, en of dat er echt een maaltijd bij moet of juist niet.

Ik schat dat je rond de 2500kcal zit, maar als je elke week 0.5kg ish (of wat minder) aankomt, en sterker word, dan zit je goed.
      Oke, zoek ik vanavond even op en dan vul ik alles aan. Doel is om om in 3 maanden van 68.8 naar 75.0 te gaan.

Comment

Originally posted by Levi View Post
        Oke, zoek ik vanavond even op en dan vul ik alles aan. Doel is om om in 3 maanden van 68.8 naar 75.0 te gaan.
        maak er maar 6/9 maanden van!
        Still in a learning process!

Comment

Originally posted by Levi View Post
          Ala je veel vet wilt aanzetten dan zou het kunnen met puur spiermassa zou ik er wat langer voor uittrekken. Vul alles ff in de excelaheet uit de sticky in. Zo weet je wat je precies binnenkrijgt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X