Olie bij het koken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    En ook voor de rijstkoker geldt dat je minder hoeft af te wassen en minder troep veroorzaakt in de keuken.
    Ook niet onbelangrijk haha. Ik gooi mijn rijst zelfs regelmatig in boterhamzakjes ipv een bakje, scheelt weer afwas. Ik ben daarmee echt te gemakzuchtig haha

Ik vind het echt ideaal. Kom thuis, flikker de rijst erin en ga douchen
    Last edited by Patriciaaa; 26-06-2015, 11:27.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by rain View Post
      Maar dan mis ik de jus over mijn aardappels .
      Geeft niet, is toch niet goed voor je :P

Niet serieus he
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Bedoel jij niet zon stoom ding? Want daar kan je ook groenten in gooien.
        Kan in een rijstkoker ook wel, maar zon stoomding is denk ik lekkerder. Volgens mij kan je daar zelfs vlees in doen, maar dat lijkt mij niets
        Die heb je ook nog, ja. Zo'n stoomapparaat. Tegenwoordig is de grens tussen rijstkoker en steamer vervaagd.

Hier zitten wat verrassende recepten tussen voor de rijstkoker:

17 Surprising Ways to Use a Rice Cooker | Greatist
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

heb zelf zo'n rijstkoker voor in de magnetron, kan je inderdaad ook prima groente in stomen
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Wij gebruiken hier thuis voor veel producten een airfryer, verdomd handig dat ding

Comment

In een magnetron kun je inderdaad ook prima groente stomen. Een hele broccoli kun je gewoon in een schaal doen en binnen 3 minuten is die klaar.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X