Hallo, Ik ben een jongen van 16 jaar, ben 1 meter 65 en weeg 50 kg. Ik heb een zware eetstoornis gehad waarbij ik het afgelopen jaar elke dag maximum 1200 kcal at, meestal was dit zelfs maar 800 en soms maar 600, en hoe minder het was, hoe beter ik me voelde, ik ben dus ook veel afgevallen, heb 46 gewogen en als ik meer at voelde ik me ook dik en slecht. Ik heb nu besloten om hier iets aan te gaan doen en ik wil gaan clean bulken omdat ik wel graag gezond eet en ik wil bijkomen in spiermassa, maar zo weinig mogelijk in vet, aangezien ik toch nog bang ben om dik te worden, het is een beetje een mentaal probleem, maar ik probeer eraan te werken maar ik ben er dus toch bang voor. Ik ga proberen elke dag 2500kcal te eten, dit is zo`n 300-500 kcal boven men onderhoud. Nu is mijn vraag : Wat is jullie ervaring hiermee en hoe was jullie resultaat? Zag je vooral veel spieren die erbij kwamen of kwam er toch nog behoorlijk wat vet bij ook, natuurlijk komt er wel beetje vet bij, maar ik wil dit zo weinig mogelijk houden dus daarom wil ik wel eens horen hoe mensen die al clean bulken hebben gedaan, dit hebben ervaren, is het aan te raden? En hoeveel aten jullie dan, ik voel me zo vol als ik zoveel heb gegeten, kom je zo echt spieren bij? Voelt toch niet zo... Liefst geen commentaar over men fitnessschema ofzo, ben hieraan aan het werken, wil dit op men doelen afstemmen, maar eerst graag jullie ervaringen horen.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Comment