Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja heb hier al van gehoord, ik ga ook 3 keer in de week een ongezonde maaltijd eten, cheaten zeg maar, maar ik eet gewoon liever gezonder, voel me dan beter en men lichaam reageert hier beter op, maar een friet of pizza achterover slaan klinkt ook niet slecht
nemand met ervaring die dat wil delen?
Je lichaam reageert er beter op? Hoe weet je dat? Ik zeg niet dat je 3x pw friet en pizza moet eten he. Zoek maar eens op wat iifym is
Wat eet je nu op een dag ? Anders eerst is 1200 gaan eten en dan wekelijks 200 kcal verhogen tot 2500. Kan je lichaam er ok aanwennen.
Verder gewoon is ergens beginnen en wat gaan doen kerel je kan je wel dingen blijven afvragen er zijn vele wegen naar Rome en je komt er Hoe dan ook wel. Maar je moet zelf de weg vinden waar jij het beste op loopt
Met beter reageren bedoel ik dat ik me dan beter voel, als ik `junk`dus friet van frituur ofzo voel ik me rot vanbinnen, en dat ruik je ook het is gewoon lang geleden dat ik echt ongezond gegeten heb en ik ben hier niet meer aan gewend
Ja ik eet nu ongeveer tussen de 1500 en 1700 kcal op een dag, heb het al wat verhoogt de laatste weken, dus ik ga ook beetje bij beetje er calorieen aan toevoegen zodat ik niet voel alsof ik mmoet overgeven als ik 2500 kcal eet haha. Ik denk dat ik ook het beste gewoon eens ga beginnen en kijken hoe het verloopt, ben gewoon bang om vetter en dikker te worden zonder dat je spieren ziet dus daarom dat ik toch eens jullie ervaring met bulken wou vragen.
Met beter reageren bedoel ik dat ik me dan beter voel, als ik `junk`dus friet van frituur ofzo voel ik me rot vanbinnen, en dat ruik je ook het is gewoon lang geleden dat ik echt ongezond gegeten heb en ik ben hier niet meer aan gewend
Simpel, dan eet je het toch niet. Niemand beweert dat je die rotzooi moet eten om spiermassa op te bouwen en het slaat nergens op.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
2. Je traint 4 dagen in de week. De dagen waarop je traint maakt niet uit, zolang je maar exact 4 maal per week traint en nooit MEER dan twee dagen achter elkaar traint.
4. Sowieso adviseer ik om voornamelijk gezond te eten. Zo nu en dan een keer iets minder gezonds is niet direct heel erg, maar het is aan te raden dit te beperken. Als je je beter voelt door helemaal niet ongezond te eten is dit nog beter (voornamelijk voor je gezondheid).
5. Uitgaande van goede training en normale EKV verhoudingen, heeft wel of niet in vetmassa aankomen voornamelijk te maken met de hoeveelheid kcal die je tot je neemt. Kortom: kom je met bovenstaande te snel aan in vetmassa? dan moet je iets omlaag in kcal (bijvoorbeeld terug naar 2300 of 2400).
6. Dat is dan ook mijn advies: Probeer bovenstaande een tijd uit. Houd de resultaten qua gewicht, buikomtrek, vet%, en de vooruitgang in je trainingen bij. Als alles de goede kant opgaat, kun je gewoon verdergaan. Gaat het nog niet helemaal goed, kun je bijsturen met voeding.
7. Aangezien je zelf nog niet de kennis / ervaring hebt om alle gegevens juist te interpreteren, zou je daar eventueel hulp bij kunnen vragen via dit forum. Het is dan wel belangrijk dat je de volgende informatie verstrekt:
- Gewichtsverloop in deze 8 weken (2-3 maal per week meten). Alle weegmomenten opschrijven en aanleveren.
- Buikomtrek bij start EN einde week 2, 4, 6 en 8.
- Progressie in trainingen.
----------------------------
Succes
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment