Mijn Voedingsschema Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Voedingsschema Cutten

Hallo allemaal!

Ik heb een voedingsschema gemaakt voor mijn cut, ik train sinds 7 mei 2015.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, kritiek is welkom!
    Attached Files

Allereerst goed bezig.
    Verder:
    Eiwitten rond de 200 mikken zoals aangegeven in je vorige topic kan op telefoon niet naar de producten kijken maar probeer dit eerst aan te passen. Zal zaterdag of zondag dan thuis op de pc ff kijken naar de rest.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
      Allereerst goed bezig.
      Verder:
      Eiwitten rond de 200 mikken zoals aangegeven in je vorige topic kan op telefoon niet naar de producten kijken maar probeer dit eerst aan te passen. Zal zaterdag of zondag dan thuis op de pc ff kijken naar de rest.
      Oke bedankt.

Comment

Originally posted by Eden View Post
        Oke bedankt.

Yw verwacht dan nog wel.hier even een nieuw Excel bestandje waar je wel rond de 200 gram eiwitten komt

Comment

Originally posted by Protasius View Post
          Yw verwacht dan nog wel.hier even een nieuw Excel bestandje waar je wel rond de 200 gram eiwitten komt
          Ja, alleen het is moeilijk om die 200g eiwitten te krijgen.
          Last edited by Eden; 26-06-2015, 11:04.

Comment

Het valt reuze mee om dit omhoog te krijgen, probeer wat andere producten toe te voegen. Hierbij kan je denken aan whey shakes (deze zou je in je ontbijt toe kunnen voegen), vis producten (blikjes tonijn zijn hier een goede oplossing voor). Daarnaast kan je uiteraard mager vlees eten. Hiervan zijn kipfilet en kalkoenfilet goede voorbeelden. Probeer ook je eiwitten goed te verdelen per eetmoment zodat overal ongeveer evenveel in zit. Je hebt nu een giga piek in je avondeten. Ga er vanuit dat je tussen de 20 en 30 gram per maaltijd moet zitten. Idealiter 25 per moment (dan kom je ook prachtig op 200 uit). Het kost even wat moeite om het uit te zoeken, maar als je er eenmaal mee vertrouwt raakt is het niet zo moeilijk.

Bij mij hielp het om de app 'Myfitnesspal' te downloaden. Hierin kan je al je eten per moment opslaan. Makkelijk als je wat meer wilt varieren met producten per dag en je krijgt direct inzicht in de macro's!
            Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X