voedingsschema 1.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema 1.0

Hallo allemaal,

Bij deze mijn voedingsschema. Ik loop tegen een aantal dingen aan waarover ik graag wat advies zou willen. Ik ga niet alle calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten per product uitschrijven maar zal onderaan de optelling hiervan geven ( vanwege het vele typen )
    Mijn dagelijkse voefing bestaat uit 7 maaltijden, te weten;

1. Brinta, volkoren 40 gr
    Peer 2x
    Ei, eiwit gebakken
    Ei, heel gebakken

2. Basmatirijst 70 gr, ongekookt gewogen
    Sperziebonen 100gr
    Kabeljauwfilet 150 gr

3. Basmatirijst, ongekookt 70 gr.
    Tuinerwten 100gr
    Rundergehakt 100 gr

4. Basmatirijst, ongekookt 70 gr
    Brocolli, rauw 100 gr
    zalmfilet, gerookt 100gr

5. Basmatirijst, ongekookt 70gr
    Brocolli,rauw 100 gr
    Kipfilet, gebakken 80 gr

6. Brinta, volkoren 60 gr
    Appel, 1stuks
    Iso 100, dymatize ( moet eigenlijk pure whey zijn van performance maar maak eerst deze op)

7. Havermout 30gr
    Rozijnen 25 gr
    Magere franse keark, 500gr

Totaal; - calorieen 3130
    - eiwitten 250 gr
    - koolhydraten 396 gr
    - vetten 55 gr

Het probleem is dat ik op mijn werk maar op 6 maaltijden uit kan komen, om de 2.5 / 3 uur.
    Zou ik dit met een extra shake + toevoegingen kunnen oplossen? Ipv maaltijd 4 of 5? Of met iets wat makkelijk, snel in te nemen is? En als jullie de brocolli zouden moeten vervangen waar zouden jullie dit dan mee doen? Ben hier namelijk niet echt wild van. Wat moet dat moet maar suggesties zijn welkom. De kwark zal ik tijdens mijn tijd offshore vervanden door caseine shake. Iemand een idee hoeveel ik hiervoor in de plaats zou moeten nemen?

Mvg,

Alex

Productkeuze ziet er goed uit, wel eentonig maar als je dat zelf fijn vind moet je het zeker doen.

Wat zijn eigenlijk je statts?(lengte, gewicht VP) Anders kunnen de mensen hier vrij weinig zeggen of dit schema is ja of nee. Ik neem even simpel aan dat je wilt aankomen in spieren of?
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sorry, was ik inderdaad even vergeten. Leeftijd 37, 1.96m, bf bij laatste meting was 19% bij 88 kg. Ben nu 84 kg, schat bf rond 17%. Maandag begin in met voedingsschema. Train 4 x pw thuis, 6x pw op werk. Massa aankomen is het streven.

Dag 1 borst/triceps
      2 rug
      Rust
      3 schouders / biceps
      4 benen

Grote spiergroepen 4 oefeningen, kleine 2/ 3. external rotation 2x pw, abs 3 x. Schema zal ik later in andere post posten

Comment

Zou gewoon 3-5 fatsoenlijke maaltijden maken en niet die babyhapjes. Daarnaast idd beetje eentonig. Verder vetten kunnen wel naar 90, verschil haal je dat van je eiwitten af die nu wat hoog zijn.

Zou ook van die bro-split afstappen.
        Last edited by pescatore; 17-10-2015, 11:50.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hoe zou je dat doen en wat zou je aanraden om te vervangen? Denk dat als ik dezelfde resulten kan behalen met 5 maaltijden per dag dit voor mij tijdens mijn werk aanzienlijk makkelijker zou zijn.

Comment

Ga eerst eens kijken wat je nou eigenlijk graag eet en maak van die dingen de verstandigste keuze qua producten. Dat hoeft allemaal saai te zijn hoewel een Magnum of een fles cola wss niet veel zin heeft.

Maak dan 5 maaltijden en klaar.

E: 180-190
            V: 80-90
            Kh: De rest van je kcal
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X