Hallo allemaal,
Bij deze mijn voedingsschema. Ik loop tegen een aantal dingen aan waarover ik graag wat advies zou willen. Ik ga niet alle calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten per product uitschrijven maar zal onderaan de optelling hiervan geven ( vanwege het vele typen )
Mijn dagelijkse voefing bestaat uit 7 maaltijden, te weten;
1. Brinta, volkoren 40 gr
Peer 2x
Ei, eiwit gebakken
Ei, heel gebakken
2. Basmatirijst 70 gr, ongekookt gewogen
Sperziebonen 100gr
Kabeljauwfilet 150 gr
3. Basmatirijst, ongekookt 70 gr.
Tuinerwten 100gr
Rundergehakt 100 gr
4. Basmatirijst, ongekookt 70 gr
Brocolli, rauw 100 gr
zalmfilet, gerookt 100gr
5. Basmatirijst, ongekookt 70gr
Brocolli,rauw 100 gr
Kipfilet, gebakken 80 gr
6. Brinta, volkoren 60 gr
Appel, 1stuks
Iso 100, dymatize ( moet eigenlijk pure whey zijn van performance maar maak eerst deze op)
7. Havermout 30gr
Rozijnen 25 gr
Magere franse keark, 500gr
Totaal; - calorieen 3130
- eiwitten 250 gr
- koolhydraten 396 gr
- vetten 55 gr
Het probleem is dat ik op mijn werk maar op 6 maaltijden uit kan komen, om de 2.5 / 3 uur.
Zou ik dit met een extra shake + toevoegingen kunnen oplossen? Ipv maaltijd 4 of 5? Of met iets wat makkelijk, snel in te nemen is? En als jullie de brocolli zouden moeten vervangen waar zouden jullie dit dan mee doen? Ben hier namelijk niet echt wild van. Wat moet dat moet maar suggesties zijn welkom. De kwark zal ik tijdens mijn tijd offshore vervanden door caseine shake. Iemand een idee hoeveel ik hiervoor in de plaats zou moeten nemen?
Mvg,
Alex
Bij deze mijn voedingsschema. Ik loop tegen een aantal dingen aan waarover ik graag wat advies zou willen. Ik ga niet alle calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten per product uitschrijven maar zal onderaan de optelling hiervan geven ( vanwege het vele typen )
Mijn dagelijkse voefing bestaat uit 7 maaltijden, te weten;
1. Brinta, volkoren 40 gr
Peer 2x
Ei, eiwit gebakken
Ei, heel gebakken
2. Basmatirijst 70 gr, ongekookt gewogen
Sperziebonen 100gr
Kabeljauwfilet 150 gr
3. Basmatirijst, ongekookt 70 gr.
Tuinerwten 100gr
Rundergehakt 100 gr
4. Basmatirijst, ongekookt 70 gr
Brocolli, rauw 100 gr
zalmfilet, gerookt 100gr
5. Basmatirijst, ongekookt 70gr
Brocolli,rauw 100 gr
Kipfilet, gebakken 80 gr
6. Brinta, volkoren 60 gr
Appel, 1stuks
Iso 100, dymatize ( moet eigenlijk pure whey zijn van performance maar maak eerst deze op)
7. Havermout 30gr
Rozijnen 25 gr
Magere franse keark, 500gr
Totaal; - calorieen 3130
- eiwitten 250 gr
- koolhydraten 396 gr
- vetten 55 gr
Het probleem is dat ik op mijn werk maar op 6 maaltijden uit kan komen, om de 2.5 / 3 uur.
Zou ik dit met een extra shake + toevoegingen kunnen oplossen? Ipv maaltijd 4 of 5? Of met iets wat makkelijk, snel in te nemen is? En als jullie de brocolli zouden moeten vervangen waar zouden jullie dit dan mee doen? Ben hier namelijk niet echt wild van. Wat moet dat moet maar suggesties zijn welkom. De kwark zal ik tijdens mijn tijd offshore vervanden door caseine shake. Iemand een idee hoeveel ik hiervoor in de plaats zou moeten nemen?
Mvg,
Alex
Comment