Beste Lezers,
Ik ben geen echte gewichten verplaatser maar doe wel wat training i.v.m. mijn core e.d. (opdrukken optrekken buikspieren en diverse core oefeningen,en wat 1 of 2 keer ind e week met dumbbells in de weer)
Buiten dat zien mijn door de weekse dagen er uit (meeste dus) zo uit:
opstaan ontbijt:
45 min op de racefiets naar werk gemiddeld intensief
hele dag werken
45min naar huis gemiddeld intensief
avond eten en 3 maal per week ook savonds nog een uur sporten (zaalvoetbal & korfbal)
hieromheen doe ik bovenstaande oefeningen.
mijn voedingspatroon is elke dag ongeveer gelijk op avond eten na (maar hier zijn gen gekke hoeveel heden of anders (gewoon aardaples vlees groente, maaltijdsalade pasta s e.d.)
gewoon normaal dus ook geen 2 3 4 keer opscheppen e.d.)
Volgens diverse sitesBMR (ongeveer 1850)
TDEE ongeveer 2530
35jaar 184 en nu 86 kilo (wel nog langzaam aan het afvallen, wat ook de bedoeling is)
Zittendberoep en matig sporten ingevuld (ik denk dat ik meer nodig heb verbruik zeker met dagelijks fietsen e.d.)
Mijn dagelijkse voeding ziet er ongeveer zo uit (scheeld niet heel veel per dag)
Ik val langzaam af (wat ook de bedoeling is) maar is dit beetje goede richtlijn om aan te houden of hebben jullie nog tips
Ik ben geen echte gewichten verplaatser maar doe wel wat training i.v.m. mijn core e.d. (opdrukken optrekken buikspieren en diverse core oefeningen,en wat 1 of 2 keer ind e week met dumbbells in de weer)
Buiten dat zien mijn door de weekse dagen er uit (meeste dus) zo uit:
opstaan ontbijt:
45 min op de racefiets naar werk gemiddeld intensief
hele dag werken
45min naar huis gemiddeld intensief
avond eten en 3 maal per week ook savonds nog een uur sporten (zaalvoetbal & korfbal)
hieromheen doe ik bovenstaande oefeningen.
mijn voedingspatroon is elke dag ongeveer gelijk op avond eten na (maar hier zijn gen gekke hoeveel heden of anders (gewoon aardaples vlees groente, maaltijdsalade pasta s e.d.)
gewoon normaal dus ook geen 2 3 4 keer opscheppen e.d.)
Volgens diverse sitesBMR (ongeveer 1850)
TDEE ongeveer 2530
35jaar 184 en nu 86 kilo (wel nog langzaam aan het afvallen, wat ook de bedoeling is)
Zittendberoep en matig sporten ingevuld (ik denk dat ik meer nodig heb verbruik zeker met dagelijks fietsen e.d.)
Mijn dagelijkse voeding ziet er ongeveer zo uit (scheeld niet heel veel per dag)
Voedingsmiddelen | Calorieën | Koolhydraten | Vetten | Eiwitten | Cholesterol | Natrium | Suikers | Vezels |
Ontbijt | ||||||||
Ah - Magere Yoghurt, 250 Gr. | 88 | 10g | 0g | 11g | 0mg | 0mg | 10g | 0g |
Koffie - Koffie, 400 ml | 0g | 0g | 0g | 0mg | 4mg | 0g | 0g | |
Pickwick - Thee, 2 Kop | 0g | 0g | 0g | 0mg | 0mg | 0g | 0g | |
Quaker - Crusli, 2 cups | 216 | 27g | 9g | 3g | 0mg | 0mg | 0g | 3g |
Middageten | ||||||||
Ei - Ei Hardgekookt, 2 stuk | 156 | 2g | 10g | 26g | 374mg | 248mg | 2g | 0g |
Bruin Brood - Brood, 320 g | 408 | 72g | 6g | 12g | 0mg | 0mg | 4g | 12g |
Campina - Karnemelk, 250 ml | 80 | 9g | 1g | 8g | 0mg | 0mg | 9g | 0g |
Ah - Kipfilet Naturel (Broodbeleg), 27.2 grams | 38 | 1g | 2g | 0g | 0mg | 0mg | 0g | 0g |
Tussendoortjes | ||||||||
Jonagold - Appel, 2 apple | 260 | 68g | 0g | 2g | 0mg | 0mg | 50g | 10g |
banaan - Banaan, 1 banaan | 124 | 30g | 0g | 1g | 0mg | 0mg | 0g | 3g |
TOTAAL: | 1.370 | 219g | 28g | 63g | 374mg | 252mg | 75g | 28g |
Comment