Hi,
Ik ben nu ongeveer een jaar aan het fitnessen en voetbal daarbij ook nog, ik heb denk ik het meeste er wel uit gehaald zonder echt op me voeding te letten dus vandaar..
Bij de sportschool heb ik een consult gehad en daarbij is het volgende naar voren gekomen;
76,7 KG
24,7 BMI
13,6 Vet% Totaal
61,8 Vocht%
63.0 Vetvrijemassa
2.0 Visceraal index (buikvet)
Ik wil iets droger worden met behoud van spiermassa(lichte groei) en daarbij zijn we op de volgende benodigdheden uitgekomen;
2600kcal per dag
155 gram eiwitten
75 gram vetten
338 gram eiwitten
Ik sport 6 dagen per week (3x kracht, 3x voetbal) een rustdag.
Ik vind het nu juist heel moeilijk om op basis hiervan een voedingsschema te maken en dan met name de koolhydraten aan te vullen op een gezonde manier.
Is er iemand die mij zou kunnen helpen iets op te zetten? Ik eet bijna alles dus...
Een voorbeeld van een normale dag;
08.00
4x bruin brood
4x plakjes kipfilet
10.00
banaan
12.00
1x tosti tonijn - kaas
1x gekookt ei
14.30
2x rijstwafel kipfilet
rondom het sporten
kopje zilvervlies rijst 115gr
200 gr kipfilet (gebakken)
150gr groente
voor het slapen
250gr magere kwark
2x eetlepel muesli body & fit
Graag hoor ik jullie bevindingen.
Thanks!
Groeten
Ik ben nu ongeveer een jaar aan het fitnessen en voetbal daarbij ook nog, ik heb denk ik het meeste er wel uit gehaald zonder echt op me voeding te letten dus vandaar..
Bij de sportschool heb ik een consult gehad en daarbij is het volgende naar voren gekomen;
76,7 KG
24,7 BMI
13,6 Vet% Totaal
61,8 Vocht%
63.0 Vetvrijemassa
2.0 Visceraal index (buikvet)
Ik wil iets droger worden met behoud van spiermassa(lichte groei) en daarbij zijn we op de volgende benodigdheden uitgekomen;
2600kcal per dag
155 gram eiwitten
75 gram vetten
338 gram eiwitten
Ik sport 6 dagen per week (3x kracht, 3x voetbal) een rustdag.
Ik vind het nu juist heel moeilijk om op basis hiervan een voedingsschema te maken en dan met name de koolhydraten aan te vullen op een gezonde manier.
Is er iemand die mij zou kunnen helpen iets op te zetten? Ik eet bijna alles dus...
Een voorbeeld van een normale dag;
08.00
4x bruin brood
4x plakjes kipfilet
10.00
banaan
12.00
1x tosti tonijn - kaas
1x gekookt ei
14.30
2x rijstwafel kipfilet
rondom het sporten