Dat is ook een optie kerel.
getting ripped
Collapse
X
-
Is ook een leuk streven hoor maar vind het vaak veel te ver gaan allemaal.
Gaat om details daar waar een heleboel andere dingen vaak niet op orde zijn en voor het gemak maar vergeten worden.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Sorry dat ik je topic vervuil, Punani.
@Cur
Gaat om details daar waar een heleboel andere dingen vaak niet op orde zijn en voor het gemak maar vergeten worden.
@KIR
Weer wat bijgeleerd van dat zout
Ik wist het ook niet hoor van die gluten, tis dat ik het hoorde en dacht ok, het zekere voor het onzekere nemen dan.
Ik vind Havermout BTW lekkerder dan Brinta.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
[QUOTE=punani]keep it real wilt er ook kwark in
maar ik doe het niet omdat het voor onderhuidse vocht zorgt.verder merk ik het ook echt als ik geen kwark en zuivel neem dat ik minder vocht vast hou.
havermout ipv van brinta zal veranderd worden dan
Ik heb een keer een artikel gelezen in de sport en fitness dat caseinne eiwitten juist een postitieve werking zouden hebben tijdens het cutten. Kan alleen het artikel niet meer vindenPijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
2. Caseïne (melkeiwit)
Natuurlijk eiwit uit koemelk bestaat voor 80% uit weiproteïne en 20% uit caseïne (biologische waarde 77) Caseïne wordt op de ingrediëntenlijst van eiwitpoeders ook vaak vermeld als melkeiwit. Ondanks de lagere biologische waarde in vergelijking met weiproteïne heeft caseïne enkele zeer interessante eigenschappen. Zo bevat dit eiwit een hoog gehalte L-glutamine. Een aminozuur dat door regulering van de vochthuishouding van de cel invloed heeft op het eiwitmetabolisme. Bovendien staat caseïne vanwege zijn langzame vertering en geleidelijke opname bekend. In tegenstelling tot weiproteïne, dat snel door het lichaam wordt opgenomen, wordt caseïne geleidelijker, verdeeld over enkele uren opgenomen. Daarom is het beter geschikt om voor het slapen gaan in te nemen, zodat de gebruiker ‘s nachts van een constante afgifte van aminozuren in het lichaam verzekerd is. In tegenstelling tot de “anabole” weiproteïne wordt caseïne ook vaak aangeduid als anti - katabool (remt de spierweefselafbraak) eiwit, omdat de door de trage vertering gelijkmatige instroom van aminozuren in het bloed, volgens onderzoeken effectief de eiwitafbraak uit spierweefsel kan belemmeren. Vooral gedurende perioden van caloriebeperking (de dieetfase) is het belangrijk grotere schommelingen van de aminozuurspiegels in het bloed te vermijden, omdat het bij een lagere spiegel van deze eiwitbouwstenen eerder tot afbraak van spierproteïnen komt. Daarnaast zorgt de langzamere opname voor een aanhoudend verzadigingseffect, dat vaak juist in de dieetfase gewenst is. Evenals een betere verteerbaarheid van andere, tegelijkertijd ingenomen eiwitten.
Bedoel je dit?
De rest staat op http://www.sportenfitness.nl/
Ik was er nieuwsgierig naar, heb het meteen opgezocht.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by beengoeie post idd
punani vergeet geet voor en na foto's te maken en ook voor en na van je buik
Comment
-
oke nieuwe update.. dit is het dieet waar ik mee ga beginnen...3270kcal 35%eiwit 42%koolhdraat 22%vet dit is het dieet voor de eerste 2weken! vandaar dat die hoog is ingezet. elke 2weken zullen het aantal kcal afnemen..
half uur voor ontbijt 30gram vitargo
1
brinta 40gram
melk 250ml
whey 28gram
ananas 40gram
multi vitamines
omega caps
2
brocolli 100gram
ei 3stuks
olie 1lepel
zilvervlies rijst 75gram
3
silvervlies rijst75gram
tonijn 135gram
komkomer 200gram
4
zilvervliesrijst 100gram
koolvis 200gram
komkomer 200gram
5
sla 200gram
tonijn 135gram
6
avond maal uitgaan van 800kcal geen voedingswaarde ingevult. dus percentage vet zal hierdoor afnemen en kh en eiwit beide iets stijgen.
7
zalm 200gram
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-