Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
er valt niet veel aan te pompen als je een salmonella besmetting hebt. de bacteriën hebben zich dan al lekker verspreid naar je darmen.
misschien is een clisma dan wel een oplossing
Maakt niet uit. Het is sowieso toch al weer een megabump EN een onzinnige domme vraag. De topicstarter had de regels en de voedingstickie moeten lezen. De lamzak.
Een tijdje geleden heb ik over snelle eiwitten een artikel geschreven. Ik weet niet of mensen het interessant vinden maar bij deze kun je hier het artikel over snelle eiwitten vinden
sport.blogtotaal.nl - > mijn nieuwste hobbie; sporters schrijven over sport!
Een tijdje geleden heb ik over snelle eiwitten een artikel geschreven. Ik weet niet of mensen het interessant vinden maar bij deze kun je hier het artikel over snelle eiwitten vinden
Dit stukje klopt niet:
Nadeel van bovengenoemde voedingsmiddelen is dat pas lange tijd na het eten van een dergelijke maaltijd, je lichaam de aminozuren in je bloedstroom kan kan opnemen.
De toevoer van de aminozuren is veelal veel minder explosief (de piekwaarde komt veel later), maar ook hier komen de amino's relatief snel in de bloedbaan, zij het in mindere mate en geleidelijker.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
En Vit.B6 voor de betere opname van de eiwitten!!!!
En de Vitamine altijd met water innemen,veel doen het ook met vruchtensap maar de zuren hier in breken de vit, af.
En wat de eiwitten betreft, voor en na het trainen (mits je s middags gaat) concentraat-isolaat is binnen 1 uur opgenomen, en voor je gaat slapen een bakje kwark,hier in zitten langzame eiwitten.
Daarnaast natuurlijk ook andere eiwitten die je binnen krijgt bij je dagelijkse voeding is dit voldoende.
Als je niet genoeg sloopt in de spieren ,wordt er ook niets gerepareerd en wordt je er eerder VET van dan gespierd.
En rauwe eieren.......dat was toch in 1976 in Rocky!!! Gewoon lekker. een shake ,tonijn ,kipfilet
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment