Hallo, ik ben nu sinds een jaar vegetarisch, en moet zeggen dat het goed bevalt. Zijn er hier nog meer vegetariers? Ik vroeg me af of iemand wist in welke supplementen dierlijke producten zijn verwerkt? Ben zeer benieuwd.
vegetarisch
Collapse
X
-
Heb er een apart onderwerp van gemaakt zoals het hoort, paste niet in het topic waar je het geplaatst hebt.
Kan je verder niet helpen en geloof er ook niet in, het menselijk lichaam is dat van een alleseter dus inclusief vlees en vis.
-
Ik ben sinds twee weken vegetarisch omdat ik het persoonlijk niet vind kunnen hoe de bio-industrie in zijn werk gaat. Het werd me iets teveel mijn kop in het zand steken en kon er simpelweg niet meer achter staan. Voor mijn training voelt het echt alles behalve goed! Ik vlak af en verlies wat kracht lijkt het wel
Daarnaast is lekker eten als een vegetarier vaak weer ongezond op het gebied van vetten (quiche, kaas etc). Van de week dus langs bij een biologische slager, want ik heb mijn kip echt nodig.
Comment
-
Originally posted by Frederiekvind vegatarier zijn wel zeer goed , maar zonder biefstukken zal je nooit echt sterk worden... dit is mijn mening maar hé
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment