kip met Coca Cola (light uiteraart!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heeft iemand het nou al eens geprobeerd??

Het klinkt op zich wel apart maar apart is vaak wel lekker in mijn ogen alleen vind het niet echt veel alleen ui en kip
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Snijd de ui heel fijn en fruit deze een beetje aan met een beetje olijfolie,

wat meot ik me voorstellen met fruit deze met een beetje olijfolie ? is dat de smaak inlaten trekken of vocht inlaten trekken of iets dergelijks?

en achteraf de sappen weer weggieten of gooi je die samen met de kip over de rijst?
      Aanfruiten is gewoon even bakken in de olijfolie. Daarna gooi je de kip erbij en daarna cola met bouilon. Je gooit dus niets weg

Comment

Originally posted by dino21 View Post
        Heeft iemand het nou al eens geprobeerd??

Het klinkt op zich wel apart maar apart is vaak wel lekker in mijn ogen alleen vind het niet echt veel alleen ui en kip
        naar eigen behoefte rijst bijvoegen

Comment

nix mis mee..een bekend recept met gewone cola is ook beenham gegaard in cola dusja waarom niet kip

moetje alleen utkijken dat je kip niet te droog word in de cola..:S

Comment

ken deze ook niet, weet wel van karbonaadjes gemarineerd met 2 eetlepels cola(geen light) en 1 eetlepel sinasappel jam, een beetje zout en peper. en dan in de boter bakken of op de bbq

kreeg dit recept jaren geleden in een restaurant in LA, was met een vriendin, en het waren echt de lekkerste karbonaadjes ooit! mochten de keuken in, en toen heeft de kok het opgeschreven geen koksgeheim gelukkig!!! hij deed het ook nog even voor want ik dacht dat hij me in maling nam, maar nee het ging zo de borden op zoals hij het voordeed heb het een paar keer geprobeert, en maak de karbonaadjes eigenlijk nooit meer anders

had ook nooit gedacht met cola te koken, maar is minder gek dan je denkt! in de thaise keuken word het ook gebruikt in sommige marinades..

Comment

De meesten hier eten geen varken..ik niet vaak tenminste.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                ook nie moet dan denken aan voorouwers

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  true ik eet eiglijk ooit nooit varkensvlees ofzo..maggoet

Comment

Gelieve abn te gebruiken Spiros.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Cola is slecht.

Comment

mmmm...als je het dan toch goed wil doen:

kip en ui lekker hard aanbakken, flamberen met bacardi, afblussen met cola,
                        bouillon....(misschien ook lekker erin: champignontje, scheutje room)

BA-CO-KIP

en idd cola is al slecht, vraag me af of het door het opwarmen er nog een paar toxische stofjes bij komen....?

Comment

Dat is nog eens variatie jah,,maar die maaltijd sla ik ook liever over

Comment

mmm cola-light lijkt mij idd geen goed plan er zit apartaam in dat mag je niet verwarmen

E951 aspartaam - Objectief

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X