Wat doen jullie als jullie heel de dag op een verjaardag zijn van iemand, of als je feestjes heb. Nemen jullie zelf eten mee of grijpen jullie daar naar de rotzooi die ze op tafel gooien?
Ergens anders eten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Light frisdrank/koffie/thee drinken en een paar handjes nootjes eten. Meer niet. Soms staan er ook gesneden groenten op tafel zoals wortel of komkommer, vreet je daar dan maar te barsten aan want de anderen laten dat wel staan. Pak idd uit fatsoen wel een stuk taart en doe de volgende dag maar een extra cardio sessie. Ik bedoel..hij/zij had ook het fatsoen jou uit te nodigen of niet dan??Geniet, en drink met maten!
Comment
-
je kunt natuurlijk ook hardcore gaan eten, zoals een echte prof bodybuilder. Maar dat betekent dat je met afgemeten tupperware bakjes eten in een koelbox op een verjaardagspartijtje aan moet komen zetten. Kun je je gastheer mogenlijk nog erger beledigen=..nee dat kun je bijna niet
Je moet als prof zijnde daarom ook een grote egoist zijn. Leuk he: hardcore!!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Jah maar ik ben toch al een tijdje te erg op mijn eten aan het letten, de laatste tijd begin ik pas een beetje normale hoeveelheden te halen. Dus zo gek zullen ze niet op kijken . Komt waarschijnlijk doordat ik veel te weinig gegeten heb om van 102kg met heel hoog vetpercentage naar de 58 kg ben gegaan met het gevoel of ik half dood ging en toch maar door gaan met geen reet eten.Keto..start
16sept met 84kg vp rond de 14%
19sept, 82kg (vocht verlies)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment