Variaties ervan zijn misschien al eens gepost hoor, maar ik kwam deze recepten tegen en wilde ze jullie niet onthouden. Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, ga ik zondag doen. Dan heb ik refeed
Chocoshake met pindakaas:
30 gr whey (of hoeveel je zelf altijd neemt)
250 ml magere melk
2 eetlepels pindakaas
1 eetlepel cacao
evt. een banaan
Alles in de blender en drinken maar.
Ook apart is de koffieshake met vanille:
30 gr whey
250 ml magere melk
125 ml koffie
125 ml vanillevla
De eerste niet supergeschikt voor cutters, al heb je ook dan je gezonde vetten nodig en is pindakaas niet rampzalig. Maar 't is misschien wat veel. Tijdens refeed dagen kan ie sowieso wel denk ik en als je aan het bulken bent moet het helemaal wel lukken
Bij het tweede recept zou je de vanillevla door vanille-extract kunnen vervangen, dan past ie wel in een cut-schema.
Over vanille-extract gesproken, ik kwam erachter dat als je een paar druppels samen met wat zoetstof door je magere kwark gooit, je bijna een soort van vanillevla hebt. Erg lekker voor de verandering. Helemaal met wat ananas of andersoortig fruit erdoor.
Chocoshake met pindakaas:
30 gr whey (of hoeveel je zelf altijd neemt)
250 ml magere melk
2 eetlepels pindakaas
1 eetlepel cacao
evt. een banaan
Alles in de blender en drinken maar.
Ook apart is de koffieshake met vanille:
30 gr whey
250 ml magere melk
125 ml koffie
125 ml vanillevla
De eerste niet supergeschikt voor cutters, al heb je ook dan je gezonde vetten nodig en is pindakaas niet rampzalig. Maar 't is misschien wat veel. Tijdens refeed dagen kan ie sowieso wel denk ik en als je aan het bulken bent moet het helemaal wel lukken
Bij het tweede recept zou je de vanillevla door vanille-extract kunnen vervangen, dan past ie wel in een cut-schema.
Over vanille-extract gesproken, ik kwam erachter dat als je een paar druppels samen met wat zoetstof door je magere kwark gooit, je bijna een soort van vanillevla hebt. Erg lekker voor de verandering. Helemaal met wat ananas of andersoortig fruit erdoor.
Comment