cornflakes is het wat.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cornflakes is het wat.

Hey ik had van de week een ochtendje cornflakes, en dat was wel lekker.
    Nu was mij vraag dan ook of dit wel een geschikt product is om de dag met te beginnen, of raden jullie dit af en gewoon aan de havermout blijven?

Ik hoor het graag

Voor voedingwaarden tabel: Klik!

Houdt het toch gewoon lekker bij havermout of brinta joh! Dat is en blijft het beste ontbijt.

Comment

Ziet er toch best gezond uit. Je kan het misschien afwisselen met brinta of havermout.
      Bijvoorbeeld een of twee keer in de week cornflakes en de rest brinta of havermout.
      18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

Ik heb het altijd gegeten, maar ben toch op havermout en/of brinta overgegaan. Naar mijn mening vult dat veel beter, ook minder snel honger enzo...

Comment

Nadeel van cornflakes en bijna alle andere ontbijtcerials is dat het stijf staat van de suikers en geen goede vetten bevat. Havermout is en blijft vooralsnog sporters-ontbijt numero uno
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Cornflakes zijn wat mij betreft rotzooi.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Cornflakes...niet mijn ding want he tvult niet zo goed. De voedingwaarden staan mij ook tegen. Nee ik blijf wel bij havermout
              Geniet, en drink met maten!

Comment

yup daar ben ik het wel mee eens ja dat het niet echt goed vult.
                Havermout daarintegen heb ik aan 40 gram met 200 ml melk echt meer dan genoeg

Ach misschien is voor de afwisseling, en bedankt voor de reacties!

Comment

Meer cal, minder eiwit, meer koolhydraten, dubbele aan suiker, minder goede vetten, 9x zoveel zout, 3x zo weinig vezels.. Zitten alleen bepaalde mineralen en vitamines meer in. Maar ook niet echt noemenswaardig. Vergelijken kan iedereen toch

Comment

Originally posted by Waterdevil View Post
                    yup daar ben ik het wel mee eens ja dat het niet echt goed vult.
                    Havermout daarintegen heb ik aan 40 gram met 200 ml melk echt meer dan genoeg

Ach misschien is voor de afwisseling, en bedankt voor de reacties!
                    Kerel bij mij op de gym zit op ruim 250gr per shake. Moet steeds kleine beetjes bijvullen omdat er geen water meer bij in kan

(Dit was weer Kevf. Ok, nu ga ik echt uitloggen en als Kevf inloggen :P)

Comment

Het is heel eenvoudig, vervang cornflakes door havermout of brinta. 100gram havermout of brinta mengen met shake, goed te eten.

Comment

100 gram? Hallo he, hoeveel water/melk gooi je er dan wel niet bij? 1 liter?

Comment

Halve.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Inderdaad. Pak nu ook 120 gram brinta met halve liter magere melk.

Comment

Hoe weeg je 120 gram brinta af?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X