Krachtvoer - Foentjie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krachtvoer - Foentjie

aaaaa
    Last edited by Boemtie; 15-01-2017, 21:12.

Volgens mij is het minder gedoe om aardappels of rijst te koken. En dat zijn ook prima koolhydraatbronnen. Desalniettemin is het wel tof dat er voor de variatie ook andere goede bronnen zijn! Als je een keer wilt afwisselen is dit recept wel bruikbaar misschien
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Spreekt me niet echt aan.
      getting back in shape...

Comment

Thnx voor het recept, maar ik houd het liever bij mij zilvervliesrijst
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Thnx voor het recept, maar ik houd het liever bij mij zilvervliesrijst
          Die maiskoek zal beter werken dan zilvervliesrijst. Heb jij wel eens een dikke aziaat gezien en die eten meer rijst dan jij.
          Voor de vezels kun zilvervliesrijst naast die maiskoek gebruiken....

Comment

Ja het is altijd moeilijk om ineens iets anders te eten dan de normale aardappelen en rijst.

toch vraag ik me af of afwisseling niet gewoon goed is voor het lichaam.
            een lichaam dat ineens een andere bron van koolhydraten en samenstelling van verteerbaarheid binnenkrijgt.
            misschien reageert dat wel beter op 1 of andere manier.
            ik hou er echt van om af te wisselen met eten, en foentjie kan ik lekker veel van eten gewoon tijdens of voor de training omdat het licht op de maag is.
            ik voel me er lekker bij, maar een wetenschappelijk onderbouwing voor mijn gevoel heb ik niet.

gr,

Anthony

Comment

Afwisseling is zelfs de sleutel tot groei Anthony.
              Vandaar ook dat ik het aanmoedig.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Fanatic, lijkt me vrij logisch dat ik niet alleen rijst eet als maaltijd

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Fanatic, lijkt me vrij logisch dat ik niet alleen rijst eet als maaltijd
                  ''Maar ook als ontbijt en tussendoortje.''
                  23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

Ik weet niet waar je dat uit quote, maar dat staat niet eens in de tekst tenzij ik erover heen kijk ...

Tis hoe je het bekijkt, ik gebruik tussendoortjes niet om mijn KH aan te vullen, liever om wat vet/eiwit (nootjes/vis & groente vaak) op te krikken, KH kan je uit zoveel halen terwijl vet/eiwit toch beperkter is als je van huis bent (tenminste zo ervaar ik het) En verder lijkt me de boter, zout en suiker niet iest toevoegen aan je dieet, tuurlijk je kan het eruit laten maja dan eet ik liever me normale tussendoortjes waar nog een beetje smaak aan zit .

Ieder zijn ding, maar dit is niet aan mij besteed

EDIT : wel leuk dat er originele recepten gepost worden !

Comment

whahaaha ja thanx voor de reacties,

iedere zijn ding, inderdaad thanx for the support afwisseling is belangrijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X