aaaaa
Krachtvoer - Foentjie
Collapse
X
-
Thnx voor het recept, maar ik houd het liever bij mij zilvervliesrijstThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostThnx voor het recept, maar ik houd het liever bij mij zilvervliesrijst
Voor de vezels kun zilvervliesrijst naast die maiskoek gebruiken....
Comment
-
Ja het is altijd moeilijk om ineens iets anders te eten dan de normale aardappelen en rijst.
toch vraag ik me af of afwisseling niet gewoon goed is voor het lichaam.
een lichaam dat ineens een andere bron van koolhydraten en samenstelling van verteerbaarheid binnenkrijgt.
misschien reageert dat wel beter op 1 of andere manier.
ik hou er echt van om af te wisselen met eten, en foentjie kan ik lekker veel van eten gewoon tijdens of voor de training omdat het licht op de maag is.
ik voel me er lekker bij, maar een wetenschappelijk onderbouwing voor mijn gevoel heb ik niet.
gr,
Anthony
Comment
-
Fanatic, lijkt me vrij logisch dat ik niet alleen rijst eet als maaltijdThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik weet niet waar je dat uit quote, maar dat staat niet eens in de tekst tenzij ik erover heen kijk ...
Tis hoe je het bekijkt, ik gebruik tussendoortjes niet om mijn KH aan te vullen, liever om wat vet/eiwit (nootjes/vis & groente vaak) op te krikken, KH kan je uit zoveel halen terwijl vet/eiwit toch beperkter is als je van huis bent (tenminste zo ervaar ik het) En verder lijkt me de boter, zout en suiker niet iest toevoegen aan je dieet, tuurlijk je kan het eruit laten maja dan eet ik liever me normale tussendoortjes waar nog een beetje smaak aan zit .
Ieder zijn ding, maar dit is niet aan mij besteed
EDIT : wel leuk dat er originele recepten gepost worden !The internet, SERIOUS business!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment