Bodybuild recepten website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thnx voor de tip. Ik zal het in me achterhoofd houden voor het volgende recept

Comment

NIEUW RECEPT: eiwitshake maken zonder eiwitpoeder

Met dit recept maak je een eiwitshake zonder het gebruik van eiwitpoeder. Je hebt hiervoor enkel producten nodig die je in de supermarkt kan kopen.

Link naar recept: klik hier

Comment

NIEUW RECEPT: low carb eiwit pannenkoek

Maak je eigen eiwit pannenkoeken die laag zijn in koolhydraten. Door het toevoegen van kwark zullen de pannenkoeken minder droog en minder naar ei smaken dan de meeste eiwit pannenkoek recepten.

Voedingswaarde per: 2 pannenkoeken
        Kcal: 218
        Eiwitten: 35 gram
        Koolhydraten: 6 gram
        Vetten: 6 gram

Link naar recept: klik hier

Comment

Zojuist toegevoegd op de website: een calorie calculator. Met de calorie calculator kan je berekenen hoeveel kilocalorieën (kcal) je dagelijks nodig hebt om op gewicht te blijven. Zo kan je dus ook weten hoeveel kcal je nodig hebt om aan te komen of af te vallen, handig!

Klik hier om naar de calculator te gaan

Comment

Waarom is alles op Choco gebaseerd qua smaak? Zie dat veel altijd in filmpjes. En dat terwijl ik zelf echt een hekel heb aan choco smaak haha. Heb ook eens die zoete aardappel chips geprobeerd maar failde hard, helaas.

Comment

haha is een geliefde smaak en makkelijk te maken, daarom denk ik.

Die chips is wel degelijk te maken, goed opletten met de tijd die je instelt!

Comment

Ik ga van de week die kip in marinada saus eens proberen leuke site!

Comment

ziet er goed uit!!! handige website ik zal het volgen... kijk uit naar meer recepten
                  Eat clean.. Set goals... Train hard.... Stay focussed.... Don't give up !!

Comment

Heb vant weekend die bulking bars gemaakt voor mijn week in de ardennen. Vullen goed, alle jezus. Mijn hele klas maakt nu trouwens deze bars haha
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Ik zou ook graag wat refeed maaltijden terug willen zien.. Dus voornamelijk carbs low fat en liefst (groot) gedeelte complex.

Comment

Originally posted by akito View Post
                        Ik ga van de week die kip in marinada saus eens proberen leuke site!
                        Had je deze geprobeerd akito Is het wat?
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                          Ik zou ook graag wat refeed maaltijden terug willen zien.. Dus voornamelijk carbs low fat en liefst (groot) gedeelte complex.
                          Goed idee, ik ga voor je opzoek

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
                            Had je deze geprobeerd akito Is het wat?

Ja vond het erg lekker! Moet alleen nog wat klooien om mooier kipgehakt te krijgen

Comment

Leuke site, ga binnenkort is een aantal recepten van proberen

Comment

Voor de dames: Instagram

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X