welke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke

welk supplement (dat niet al te prijzig is!) is het best om de meeste massa en kracht op te bouwen? en in welke winkels kan je die krijgen (niet op internet dus)
    Owner of the Iron Playground.

Echt goed groeien doe je alleen van goed eten.

Een goed supplement is creatine, hmb of aminozuren. Alle drie verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen (behalve kruidvat) en kruiderijen.
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Maar dez producten heeft hij niet nodig als beginner. Zou zelf voor een combinatie van weightgainer en wheyshakes gaan, tezamen met goed eten.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Creatine kan wel wat doen, maar de eerste jaren heb je dat niet nodig joh.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

zou het bij een goed dieet en een why shaky houden kerel
          Who's the Chef

Comment

fuck whey, fuck creatine en fuck die andere dure rommeldingetjes.

4 liter melk per dag, 450 gram tonijn en 1.5 kilo kwark per dag, genoeg fruit en dan nog avondeten.

En je zal meer schoon groeien dan met alle supplementen van de wereld.
            the one and only tabata overlord

Comment

Die kerel traint net, hij hoeft niet fucking dik te worden, jij praat hier over ruim 250 gram eiwit per dag. Zeker niet goed voor die jongen.

Comment

en wat is er niet goed aan 250 gram eiwit?

het is rond de 400 btw
                Last edited by Genjuro; 22-01-2007, 22:11.

Comment

Je lichaam kan zoveel eiwit niet gebruiken op een dag en slaagt het dus op --> vet

Daarbij is het ook nog eens belastend voor je nieren

2gr per kilo lichaamsgewicht is meer dan voldoende
                  "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

En met zo een inname moet je mineralen als zink ook in enorm hoge dosissen innemen.

Comment

Originally posted by yamato View Post
                      Je lichaam kan zoveel eiwit niet gebruiken op een dag en slaagt het dus op --> vet

Daarbij is het ook nog eens belastend voor je nieren

2gr per kilo lichaamsgewicht is meer dan voldoende
                      de omvorming van eiwit naar vet is ERG moeilijk. Zou ik niet van wakkerliggen. Zeker niet als je wilt bulken.

Geef me eens een goede bron dat veel eiwitten belastend is voor de nieren? Ga je niet vinden, is een achterhaald fabeltje Zolang je genoeg drinkt is er niks aan de hand.

2gr per kg vind ik te laag, als je serieus bezig bent kom je vlug op 3-4gr. En beter teveel dan te weinig.

Zink zit genoeg in vis.

Maar goed dit is mijn punt eigenlijk niet. Als je wilt bulken moet je gewoon zoveel mogelijk schoon eten dat je binnenkrijgt en hard trainen. Desnoods niet in de dosisen die ik neem, die ik hierboven geschreven heb.

En zeker niet je cash uitgeven aan die fancy pancy superubermegawhey isolate van €80 voor 2 kg en creatine-ester van €60 voor 3 weken. Die supplementatie is enkel noodzakelijk voor wedstrijdathleten, niet voor you and I. Een vitaminesupplement van 5 euro voor 3 maand uit de kruidvat is al genoeg, vrijwel alle nodig mineralen zitten er ook in.
                      Last edited by Genjuro; 22-01-2007, 23:27.

Comment

nog even over die eiwitten 250 gram vind ik eigenlijk teveel,waarom?
                        je lichaam heeft behoefte aan ongeveer 1,5 t/m 2 gram eiwitten per 1kilo lichaams gewicht dus als je 80 kilo bent 80x2+160 gram eiwitten.
                        je lichaam kan per x ook maar 30 gram eiwitten per 2 a 3 uur verwerken

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                          Geef me eens een goede bron dat veel eiwitten belastend is voor de nieren? Ga je niet vinden, is een achterhaald fabeltje Zolang je genoeg drinkt is er niks aan de hand.

2gr per kg vind ik te laag, als je serieus bezig bent kom je vlug op 3-4gr. En beter teveel dan te weinig.
                          Het is wel degelijk zo dat veel de inname van veel eiwit belastend is voor de nieren. Al is het alleen maar omdat hoe meer eiwitten je eet hoe meer urinezuur er in je nieren terechtkomt en hoe meer kans je hebt op steenvorming.

Veel drinken helpt inderdaad.

Bovendien heeft een teveel aan eiwitten geen nut omdat je lichaam toch elke 3u maar ongeveer 30 gram eiwit kan verwerken.

En zoals je in dit onderzoek http://www.diagned.nl/pdf/Diagned-jul-2001.pdf
                          kan lezen is er zelfs kans dat het kan zorgen voor hart en vaatziekten.(p20)
                          "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

in why zitten ook eiwitten die je niet zo uit je voeding kan halen heb ik ooit eens ergens gelezen.
                            Who's the Chef

Comment

ik las ergens dat je 15 ben, dus ik zou als ik jou was nog niet heel erg druk maken over allerlei supplementen. zorg dat je gewoon goed eet en let een beetje op de eiwitten. en zou er dan evt whey aan toe voegen..
                              maar je ben nog volop in de groei dus moet je de krachttraining niet zwaar maken en gewoon licht fitness doen.
                              dus eet gewoon wat moeders pappot schaft en drink melk en eet vlees voor de eiwitten..
                              das mijn tip..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X