welk supplement (dat niet al te prijzig is!) is het best om de meeste massa en kracht op te bouwen? en in welke winkels kan je die krijgen (niet op internet dus)
welke
Collapse
X
-
fuck whey, fuck creatine en fuck die andere dure rommeldingetjes.
4 liter melk per dag, 450 gram tonijn en 1.5 kilo kwark per dag, genoeg fruit en dan nog avondeten.
En je zal meer schoon groeien dan met alle supplementen van de wereld.the one and only tabata overlord
Comment
-
Je lichaam kan zoveel eiwit niet gebruiken op een dag en slaagt het dus op --> vet
Daarbij is het ook nog eens belastend voor je nieren
2gr per kilo lichaamsgewicht is meer dan voldoende"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
Originally posted by yamato View PostJe lichaam kan zoveel eiwit niet gebruiken op een dag en slaagt het dus op --> vet
Daarbij is het ook nog eens belastend voor je nieren
2gr per kilo lichaamsgewicht is meer dan voldoende
Geef me eens een goede bron dat veel eiwitten belastend is voor de nieren? Ga je niet vinden, is een achterhaald fabeltje Zolang je genoeg drinkt is er niks aan de hand.
2gr per kg vind ik te laag, als je serieus bezig bent kom je vlug op 3-4gr. En beter teveel dan te weinig.
Zink zit genoeg in vis.
Maar goed dit is mijn punt eigenlijk niet. Als je wilt bulken moet je gewoon zoveel mogelijk schoon eten dat je binnenkrijgt en hard trainen. Desnoods niet in de dosisen die ik neem, die ik hierboven geschreven heb.
En zeker niet je cash uitgeven aan die fancy pancy superubermegawhey isolate van €80 voor 2 kg en creatine-ester van €60 voor 3 weken. Die supplementatie is enkel noodzakelijk voor wedstrijdathleten, niet voor you and I. Een vitaminesupplement van 5 euro voor 3 maand uit de kruidvat is al genoeg, vrijwel alle nodig mineralen zitten er ook in.Last edited by Genjuro; 22-01-2007, 23:27.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostGeef me eens een goede bron dat veel eiwitten belastend is voor de nieren? Ga je niet vinden, is een achterhaald fabeltje Zolang je genoeg drinkt is er niks aan de hand.
2gr per kg vind ik te laag, als je serieus bezig bent kom je vlug op 3-4gr. En beter teveel dan te weinig.
Veel drinken helpt inderdaad.
Bovendien heeft een teveel aan eiwitten geen nut omdat je lichaam toch elke 3u maar ongeveer 30 gram eiwit kan verwerken.
En zoals je in dit onderzoek http://www.diagned.nl/pdf/Diagned-jul-2001.pdf
kan lezen is er zelfs kans dat het kan zorgen voor hart en vaatziekten.(p20)"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
ik las ergens dat je 15 ben, dus ik zou als ik jou was nog niet heel erg druk maken over allerlei supplementen. zorg dat je gewoon goed eet en let een beetje op de eiwitten. en zou er dan evt whey aan toe voegen..
maar je ben nog volop in de groei dus moet je de krachttraining niet zwaar maken en gewoon licht fitness doen.
dus eet gewoon wat moeders pappot schaft en drink melk en eet vlees voor de eiwitten..
das mijn tip..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment