beste mede builders,
Al een tijdje niet meer op het forum rond gekeken, dus als ik een toppic gemist heb dat op deze vraag lijkt don"t shoot, but link me ( naar het toppic dan dus)
De vraag is deze :
Ik wil na nu iets meer dan een jaar serieus trainen en wat ik zelf kan beoordelen flinke groei nu voor het eerst in de cut
En wel vanaf 1 februari en daar 2 maanden voor uit trekken
Mijn gewicht nu 93 kg en bf 18%/17% met huidplooi meting
nog niet eerder heb ik gesuppleerd maar wel eiwit rijk gegeten met inmiddels liters kwark etc
Ik dacht en dat is de echte vraag dat het tegen het verlies van al dat werk zinvol is om tijdens de cut eiwitten te gaan nemen omdat ik kracht blijf door doen maar ook veel cardio ga invoegen
blijft er meer behouden als ik mijn eiwit behoefte op peil houd met bv whey?
of raden jullie iets anders aan voor behoud van spiermassa
groet dixi
Al een tijdje niet meer op het forum rond gekeken, dus als ik een toppic gemist heb dat op deze vraag lijkt don"t shoot, but link me ( naar het toppic dan dus)
De vraag is deze :
Ik wil na nu iets meer dan een jaar serieus trainen en wat ik zelf kan beoordelen flinke groei nu voor het eerst in de cut
En wel vanaf 1 februari en daar 2 maanden voor uit trekken
Mijn gewicht nu 93 kg en bf 18%/17% met huidplooi meting
nog niet eerder heb ik gesuppleerd maar wel eiwit rijk gegeten met inmiddels liters kwark etc
Ik dacht en dat is de echte vraag dat het tegen het verlies van al dat werk zinvol is om tijdens de cut eiwitten te gaan nemen omdat ik kracht blijf door doen maar ook veel cardio ga invoegen
blijft er meer behouden als ik mijn eiwit behoefte op peil houd met bv whey?
of raden jullie iets anders aan voor behoud van spiermassa
groet dixi
Comment