welk voedingssupplement moet ik nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welk voedingssupplement moet ik nemen

beste mede builders,

Al een tijdje niet meer op het forum rond gekeken, dus als ik een toppic gemist heb dat op deze vraag lijkt don"t shoot, but link me ( naar het toppic dan dus)

De vraag is deze :
    Ik wil na nu iets meer dan een jaar serieus trainen en wat ik zelf kan beoordelen flinke groei nu voor het eerst in de cut

En wel vanaf 1 februari en daar 2 maanden voor uit trekken

Mijn gewicht nu 93 kg en bf 18%/17% met huidplooi meting

nog niet eerder heb ik gesuppleerd maar wel eiwit rijk gegeten met inmiddels liters kwark etc

Ik dacht en dat is de echte vraag dat het tegen het verlies van al dat werk zinvol is om tijdens de cut eiwitten te gaan nemen omdat ik kracht blijf door doen maar ook veel cardio ga invoegen

blijft er meer behouden als ik mijn eiwit behoefte op peil houd met bv whey?

of raden jullie iets anders aan voor behoud van spiermassa

groet dixi
    kennis is groei

Als je gaat cutten moet je idd wat extra eiwitten nemen om de spiermassa afname te beperken. dat zou door whey kunnen.
    on the road to get huge

Comment

zou het dan voldoende zijn om de whey te gebruiken om het eiwit verlies te compenseren die je verliest door het dieet tot je normale behoeft (ongeveer 170g) of moet je wat hoger gaan zitten?
      kennis is groei

Comment

Meer eiwitten nemen dan je lichaam nodig heeft of kan opnemen heeft vrij weinig zin, dus of je extra eiwit in de vorm van whey zou moeten nemen hangt vooral van je voedingsschema af...
        Het beste kun je dan ook je volledige voedingsschema in het daarvoor bestemde onderdeel plaatsen, compleet met totalen en je behoefte.

Wat je ook doet, er zal tijdens de cut (zeker een fanatieke) altijd wat spierverlies optreden dus houdt dat in je achterhoofd.
        Het doel is om het spierverlies te beperken, volledig vermijden is niet mogelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X