supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supplementen

Ik train nog niet zo lang,maar ik ga er wel voor.
    nu zou ik ook graag wat voedings supplementen willen gebruiken,maar er
    is echter 1 probleem ik heb vorig jaar last gehad van nierstenen.
    Nu heb ik begrepen dat een teveel aan eiwitten of aminozuren nierstenen veroorzaakt.
    Mijn vraag is dus zijn er ook voedings supplementen op de markt waar dit niet inzit.
    Ik heb ook wat gelezen over testosteron verhogende stoffen werkt dit?

Alvast bedankt.

In suppelementen als HMB en Creatine zitten geen eiwitten en aminozuren. Deze supps zorgen voor extra kracht en snellere opbouw van spiermassa. Maar als beginner heb je zoiets niet echt nodig. Dan kan je nog genoeg groeien zonder supplementen. HMB+Creatine is opzich een goede combinatie. Dus als je het wilt gaan komen, kijk dan even op voedingsbehoefte.nl

Maar ik zelf zou het je niet aanraden.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Zou er echt niet aan beginnen.
      Als beginner heb je er allemaal weinig tot niets aan en het geld dat je ermee uitspaart kun je dan ook veel beter besteden aan bijvoorbeeld goede voeding, dit geeft namelijk in tegenstelling tot allerlei supplementen wel degelijk resultaat!
      Het enige supplement waar een beginner baat bij kan hebben is eiwit, maar zelfs dan alleen als er niet voldoende eiwit uit de voeding gehaald wordt. Zou in jouw geval gewoon je behoefte berekenen en vervolgens een goed voedingsschema opstellen dat voldoet aan je behoefte, dat schema kun je dan op het forum plaatsen voor eventuele hulp of verbeteringen.

Zou overigens idd voorzichtig zijn met eiwit, de calculator gaat uit van 2 gr eiwit per kilo vvm maar dit kun je handmatig aanpassen. Wellicht in jouw geval beter om eerst te beginnen met 1,5-1,8 gram per kilo vvm en te bekijken wat dit met je doet. Sowieso véél water drinken, 2 liter per dag is minimaal!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X