Vendetta en Pump Juice

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vendetta en Pump Juice

Een vriend van mij had Vendette aan geraden omdat hij hier goede resultaten mee gehaald had. Maar ik heb in een oude post gelezen dat dit gewoon rommel is.
    Ik heb dan maar even wat gesurft en op een soortgelijk product terecht gekomen nl. Pomp juice.
    is dit iets of is dit ook rommel ? Heeft iemand hier ervaring mee ?
    Als dit ook rommel is, is er dan iets anders wat jullie mij aanraden ?

Greetz

Is ook rommel.
    Wat aan te raden is, in eerste instantie gewoon een goed voedingsschema, bereik je vele malen meer mee dan wat voor dure rommel uit welk potje dan ook.

Comment

met miss S eens

ik ben zo ie zo geen voor stander van sups (eiwitten uitgesloten)
      Who's the Chef

Comment

ga met de rest mee, die sups zijn zonde van je geld.heb vendetta aantal jaren geleden ok eens geprobeerd maar met resultaat nul komma nix.
        zou gwoon goed eetschema maken en dan beter je geld uitgeven aan een gewone voeding zoals kipfilet, brintha of kwark en dat soort dingen.

of koop een goed eiwit supplement en evt creatine. dat zijn supplementen die wel werken..
        Last edited by boelie; 16-02-2007, 19:43.

Comment

PUMP JUICE zal je niet alleen een super pomp geven, maar het zal je prestaties naar een heel ander niveau brengen! Iedereen kent de pomp wel die je in de sportschool na een training hebt. Die duurt meestal 1 uur als je geluk hebt. Je kijkt in de spiegel en al je spieren zijn vol en hard en je lijkt wel 5 kilo zwaarder! Jammer genoeg zak je snel weer in elkaar als je thuis komt. PUMP JUICE is zo sterk dat je na een aantal weken gebruik, de hele week door volledig opgepompt bent! Daarnaast krijgen je spieren nu meer bloed en meer voedingstoffen. Dus is extra spiergroei mogelijk. Als topje van de ijsberg kan tevens je groeihormoon spiegel gestimuleerd worden.
          Deze unieke eigenschappen zorgen er voor dat je harder en sterker kunt trainen en daarnaast sneller zult herstellen van een training!

Zo bovenstaande klinkt weer als een ouderwets verkooppraatje. De hele week opgepompt rond lopen is de grootste kul die ik ooit gehoord heb bij de verkoop van een supplement. Zonde van je geld dus. Ga dus voor 100% mee met al onze medebodynetters die op dit topic gereageerd hebben.
          Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X