eiwiten/amino liquid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwiten/amino liquid

hey mense heb even een vraag

ik gebruik eiwitten shake en daarnaast gebruik ik liquid amino 23000 van het merk dymatize.. en de vraag is of zo een combinatie wel goed is..en niet teveel is ...

de eiwitten schake vult je buik meer dan die liquid amino ...en op de dagen dat ik het druk heb en weinigtijd heb dan neem ik de liquid amino..
    die liquid amino neem ik als vervanger voor die eiwit shake..
    zo wissel ik het steeds af om en om

de vraag is of dit wle goed is..of ik het better rmaar kan laaten

alvast bedankt

goed

Lijkt me geen probleem,zo krijg je zekker genoeg eiwitten binnen.
    En ik neem aan dat je die amino niet langer dan 6 weken gebruik dus alles wat je nu te veel krijgt plas je wel uit,vaak moet je ook vaker plassen als je te veel eiwitten gebruikt.

Comment

Zie er ook geen probleem in.
      getting back in shape...

Comment

Originally posted by schiedam View Post
        Lijkt me geen probleem,zo krijg je zekker genoeg eiwitten binnen.
        En ik neem aan dat je die amino niet langer dan 6 weken gebruik dus alles wat je nu te veel krijgt plas je wel uit,vaak moet je ook vaker plassen als je te veel eiwitten gebruikt.
        en veel water erbij drinken iets van 2 liter per dag vooral met amino zuren en of shakes... ik heb het ook maar dan van MDY

Comment

Het hangt er denk ik vooral vanaf hoeveel je neemt en wanneer. Ik neem aan dat het alleen rondom je training is? Als je het op andere momenten als bij je training (en bij ontbijt) neemt is het sowieso weggegooid geld. Apart dat je praat over de mate waarin het je maag vult. Lijkt me niet echt relevant

Verder is nooit aangetoond dat Amino supplementen 'werken'. Van Whey is dat wel aangetoond.

Ik ben verder niet precies op de hoogte van de amino verdeling van dit product. Maar een teveel van een specifieke amino kan nadelig werken, omdat sommige amino's transporten delen. Een teveel aan de een, kan dus alle transport 'opmaken' en een cruciaal tekort aan een andere amino veroorzaken.
          Fear is the mind killer

Comment

amino's vlak voor de training nemen en gelijk na de training in combi met snelle carbs.
            Je kan na de training ook gewoon een shake nemen, daar zitten ook alle amino's in.
            De inname na de training maakt niet zoveel uti wat je neemt, zelf zou ik voor de shake gaan, maar zat mensen nemen amino's na de training.
            Voorheen nam ik wel en amino's en een shake na de training. Werkt prima. Je komt dan erg snel met je proteïne in een positieve balans.

als je een shake voor de training neemt die moet je dan een uur voor de training nemen, de amino's kan je vrij kort voor de training nemen.

Je kan amino's ook als extra vlak voor het slapen gaan nemen. Maar aminotabs zijn dan wat goedkoper denk ik.
            Op de dagen dat je weinig tijd hebt.......een shake is in een minuutje klaar......
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Lekker oud topic!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X