Super mass 3200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super mass 3200

Wat vinden jullie van het Mdoubleyou produkt:

Super Mass 3200?

Greetz,

Eerlijk gezegd ben ik helemaal geen fan van mdy. Heb zelf ook deze weightgainer gebruikt en vind hem erg slecht. Ik kan een hele goede gainer adviseren en dat is gewichtstoename van de DA drogist. gebruik deze zelf ook en ga er erg goed op.
    Kost ook een stuk minder dan mdy en je hebt minder nodig.

succes

Comment

ik ben nu bezig met een emmer van supermass 3200.

hiervoor heb ik massive whey gainer 2000 gebruikt

(hier is er wat info over: http://www.bardolino.nl/bardoli....id=&pg= ) (sorry voor de reclame over bardolino, maar ik vondt zosnel geen andere pagina met dat spul ) (koop bijna alles daar )

wist nieteens dat ze bij de DA weight gainer hadden?

toch eens gaan kijken als je diver 2k.

ik ben nog niet ontevreden over mw's supermass 3200.

en jij tribules?

Comment

Ben op het moment bezig met een emmer Super Mass 3200 (4,5 kg) van het wel bekende merk M**piep*You* .

Het bevalt met goed, kwa smaak zeker. Ik neem 3 shakes verdeeld over de dag.

Ik denk toch wel dat ik hiermee aardig naast mijn andere voeding aan de benodigde koolhydraatjes kom :-D

Comment

Ik ben nu bezig met de gain fast van universal, en deze is heel goed.Ben 3 kilo bij in twee weken ongeveer. Ben zelf ook ecto van lichaamsbouw dus deze kan ik aan iedereen aanbevelen.
          stil growing

Comment

Ik heb es hard fast van universal gekocht, echte troep, toen wist ik nog bijna niks er van af ook, smaak is ook super mottig.
            "Go Hard or Go Home"
            "Welcome to The Pain Zone, This is Were We Live"

Comment

Bedankt voor het melden over dat produkt van Universal, hoef ik die in ieder geval nooit te proberen :-D

Comment

Oh, zeker, echt, ik zweer het je, en die smaak, om te kotsen, je moet het geproefd hebben, echt super goor.
                "Go Hard or Go Home"

Comment

en ik heb nu de gain fast van universel en vind die echt goed, de hard fast dat weet ik niet. Maar de gain fast vind ik super 3 kilo in twee weken en de smaak is goed
                  stil growing

Comment

snipke, ik kan je bijna garanderen dat dat niet door gain fast komt, je 3 kilo, als het 3 kilo spieren zijn dan komt het gewoon door je training, rust en voeding (je had ook gewoon normaal voedsel in kunnen nemen ipv gain fast), als je het in vet bent bijgekomen kun je gain fast misschien maar beter schrappen.
                    "Go Hard or Go Home"

Comment

Groosman, ik laat u hier de nutrition facts van de gain fast,1052 calorieen waarvan 81 aan vet,194 gram koolhydraten,51 gram proteinen, vitaminen a 100% en al de rest van vitaminen nog. Al de nodige aminozuren zijn ook aanwezig en nog een heleboel anabolic gaining facts. Ik zit hier niet te lullen ze. Elk lichaam is anders het uwe zal hierop misschien anders reageren dan het mijne zeker
                      stil growing

Comment

Is inderdaad een super produkt. Ik verkoop die zelf ook voor maar 61 euro voor 4,5 kilo en 28 euro voor 1800 gram

Interesse?....mail me op [email protected]

Comment

Kep net een week geleden 4,5 kg gekocht , maar ik zal het onthouden dat ze bij jou ook te koop zijn

Comment

als je me jou e-mail adres geeft kan ik je een prijs/produkt prijs toesturen
                            kun je naar [email protected] sturen

Comment

Wat dacht je van: [email protected]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X