Wat gebruiken na training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat gebruiken na training?

Ik vroeg me af wat ik best kan gebruiken na men training,een wheight gainer of een protiene shake.Ik zou denken direct na de traaining wheight gainer en een half uurtje na de training protiene shake.Is dit goed?
    greets.
    1.74m,80kg,11%vet

Zou zelf gaan voor alleen wat snelle koolhydraatjes na de training en half uurtje erna wel die eiwitshake. Ook al heeft weer een nieuwe studie hahah ja daar is ie weer met de studies uitgewezen dat het lichaam na de training eigenlijk het snelst eiwitten wil hebben.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik ga gewoon eiwitshake kopen pleur er 80gram suiker bij magere melk dr bij roeren en na de trianing op drinken, dan word ik maar vet. Maar beter te veel dan te weinig eiwitten.

heb je trouwens link voor die studie?
      I live to end the game

Comment

Ik heb die studie ook gelezen,in de sport en fitness magazine geloof ik.Ik weet het ook niet meer,eerst eiwitten of eerst koolhydraten?Ik doe nu eerst koolhydraten een half uurtje erna eiwitten,als het niet goed werkt ga ik trug gewoon eiwitshake direct na de traaining nemen.
        Greets
        1.74m,80kg,11%vet

Comment

heb nou druivensuiker van zonnatura gekocht, erg goedkoop. Ik maak daar gewoon flesje drinken van en na de training opdrinken + een banaan. Zodra ik thuis ben neem ik gelijk eiwitten.
          I live to end the game

Comment

Op finalflex.nl staat een stuk over eiwitten na de training,
            ze zeggen dat eiwitten direct na de training i.p.v. koolhydraten je dik maken!
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Direct na de training eet ik een banaantje en een eetlepel honing, staat ergens op ergogenics. Direct na trainig heeft het lichaam snelle suikers vandoen en die banaan en de honing zorgen daarvoor.
              Anderhalf uur later kan je dan een volledige maaltijd binnenspelen of een eiwit shake...
              ikzelf neem een uur na men banaan en honing een weightgainer...

Greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ik ben van mening (na veel dingen gelezen te hebben) dat je inderdaad vlak na de training het beste koolhydraten neemt.
                Banaan, lepel honing, ja zelfs een glas frisdrank met suiker mag. (goed idee trouwens Adonis van die druivensuiker te mengen met water, ga ik ook eens proberen).
                Een kwartier tot halfuurtje nadien drink ik een weight-gainer (20 % eiwit, 80 % koolhydraten), met een theelepel kaneel.
                Kaneel zou het insulinepeil tot 20 keer sneller verhogen.
                ongeveer 2 uur later een eiwit-shake of een eiwitrijke maaltijd.

Tja, dat is nu wel mijn mening maar ik heb er wel een goed gevoel in dus.....

Martijn
                KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X