Koolhydraten en eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten en eiwitten

wanneer is nu de beste inname van de koolhydraten en proteinen, steeds werd gezegd dat de eiwitten 1u-1,5u na e training moeten ingenomen worden anders worden deze als vet opgeslagen. Nu in de nieuwe Flex staat een schema waarbij het gaat over de voeding voor-tijdens en na de training.3 u voor de training: eet op dit tijdstip een echte maaltijd met koolhydraten en proteinen in een verhouding van 1:2 met ongeveer 40gram eiwitten en 80 gram koolhydraten, deze maaltijd bevat dan ongeveer 600 Kcal.15 min. tot 30min. voor je naar de sportschool gaat een shake met proteinen en koolhydraten de verhouding moet ongeveer gelijk staan aan de vorige 1:2, proteinen moet je kiezen uit soorten die snel opgenomen worden en koolhydraten moeten snelle zijn, ongeveer 20-40 gram eiwitten en 40-80 gram koolhydraten. Na de training moet je ongeveer 40 tot 50 gram eiwitten en 40-100 gram koolhydraten nemen, wat de timing betreft, de algemene regel is HOE EERDER HOE BETER, voor koolhydraten moet je zorgen vooor glucose of dextrose, eiwitten zijn het best weiproteinen.

Dus hier spreken ze weer van de eiwitten direct na de training te nemen zoals de koolhydraten, wat is nu infeite de werkelijkheid kan iemand me hierin even een oplossing geven.
    stil growing

Als ik het zou kunnen gaf ik je de oplossing maar dit spreekt veel tegen.

Iemand??

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn menig is dat er gewoon zoveel studies zijn en allemaal kloppen gewoon dus het is net zoals de training zelf denk ik bij de een werkt dit en bij de ander sus! Alleen dat je na de trainign beter kolhydraten in suikers kan nemen is een ding wat zker is!
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dat van na je training ben ik ook van overtuigd omdat het bij mij bewezen heeft dat het werkt. Eerst snelle koolhydraten en na 1.5 uur eiwitrijke maaltijd.

Greets...

Comment

Ik neem dan zelf na een half uurtje na me training ook een eiwitshake want de pot geeft aan meteen na de training te nemen en ze zullen het er niet voor niks opzetten denk ik. Ben er overigens wel erg tevreden over muslce tech/nitro tech en isomatrix

Comment

in de meeste magazines dat ik lees staat telkens vermeld dat je de eiwitten na de training moet nemen, wanneer je een shake koopt met 1:1 eiwitten- koolhydraten dan staat hier ook telkens op vermeld van deze direct na de training te nemen. Wie of wat heeft infeite ooit gezegd dat eiwitten direct na de training vet maken, en was deze studie eigenlijk onderbouwd.
            stil growing

Comment

als ik het goed had was dat een stuk dat op ergogenics staat dat dat uit een studie kwam.

Comment

Yep ergogenics...

Greets...

Comment

Elk mens is verschillend. De een heeft snelle stofwisseling de andere langzaam. De ene breed, de ander dun, de ander dik. Ik ben er van overtuigd dat sommige mensen meer groeien met eiwitten en koolhydraten net na de training. En sommige mensen met alleen koolhydraten. Weten doe je het nooit, merken (soms) wel.
                  We kunnen het best gewoon blindelings vertrouwen op de meest onderbouwde studies, maar cker weten doe je het nooit..
                  I live to end the game

Comment

en welke studie moeten we dan geloven koenkie, ergogenics of flex , muscle en fitness en andere bb magazines.
                    stil growing

Comment

Die is moeilijk
                      Ik denk dat de artikelen in ergogenics met koolhydraten meer gericht is op naturellers (er zijn bij de proeven geen anabolendieren of wat dan ook gebruikt) en flex en andere bb magazines zijn naar mijn weten meer gericht op de gebruikende bodybuilder.
                      I live to end the game

Comment

Klopt helemaal wat ADONIS.. zegt.

Greets...

Comment

En je kan het natuurlijk ook zelf gewoon gaan proberen ga gewoon 3 maanden lang dit doen en dan 3maanden lang andere manier. En elke keer van tevoren meten en wegen en zal je best verschil misschien zien.

Comment

dus vanaf nu nemen we dan onze eiwitten pal na de training,HOE EERDER HOE BETER, gaat wel moeilijk worden denk ik want in de sportschool serveren ze denk ik geen eiwitshakes, Adonis jij volgt toch een cursus over voeding dacht ik kan je dit niet even vragen aan je proffessor of staat het nergens in de boeken vermeld.En axor heeft die hier geen antwoord op , waar zit die weer als je hem nodig hebt
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Sep. 20 2003,11:46)]dus vanaf nu nemen we dan onze eiwitten pal na de training,HOE EERDER HOE BETER, gaat wel moeilijk worden denk ik want in de sportschool serveren ze denk ik geen eiwitshakes, Adonis jij volgt toch een cursus over voeding dacht ik kan je dit niet even vragen aan je proffessor of staat het nergens in de boeken vermeld.En axor heeft die hier geen antwoord op , waar zit die weer als je hem nodig hebt  
                              Ik zou zeggen:
                              Gebruik je: eiwitten+koolhydraten
                              naturel: koolhydraten

Ik kan vragen stellen aan een docent via internet. Als jij een vraag over voeding heb dan kan ik het vragen. Ik weet niet of ze goede informatie hebben over voeding na training, omdat ze daar pas tegenwoordig veel aandacht aan besteden.

OP mijn sportschool kan je gewoon een shake halen hoor! En waar ik nu zit, is meer health center dan hardcore.
                              I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X