Ieder week in de krant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ieder week in de krant

In het "belang van limburg" staat nu ieder weekend een stukje over creatine.over hoe het werkt over is het eigelijk zelfs doping of een drugs.1 persoon gaat dit nemen en geeft er zijn volledig verslag aan.
    Ooh ja het is de krant van in het weekend zaterdag-zondag

ik woon zelf niet in limburg, dus hou ons maar op de hoogte

I live to end the game

Comment

En velen met jou Adonis, die daar niet wonen...

Kun je het misschien scannen en op het forum plaatsen Spinky?

Comment

Ga zelf op 20 oktober beginnen met creatine en ben heel benieuwd. Scannen en plaatsen a.u.b.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wel zal m'n best doen.
          (ben niet zo'n held in pc's

Comment

creatine of geen creatine...

De meeste 'gewone' mensen missen toch de drive die de meeste van ons hebben in de gym...

Creatine helpt zeker, je gaat veel harder door en langer, dat ondervond mijn trainingpartner toen ik er mee bezig was...

Maar een wondermiddel is het niet... En persoonlijk hou ik niet zo van die hele hype die ze weer aan het creeren zijn oa dus nu in belang van limburg (ben zelf Belgisch LImburger, ehhe).
            Dit leidt maar tot één ding... dat de boel net zoals efedrine wordt geband... DA's mijn gedacht...

En de hele aanleiding voor onze Nederlandse vrienden, waarom dat creatine op dit moment zo populair is in belgie...
            Da is omwille van onze Justine Henin,d ie blijkbaar enorme vooruitgang heeft geboekt wat betreft beenomvang en uithouding... Enfin, ze is paar maanden in Amerika geweest en toen ze terugkwam waren die dus serieus gegroeid... Dus heeft de Justine clan onschuldig gepleit en her en der word creatine als 'de veroorzaker' naar voren geschoven... Mijn idee... Nou ja, creatine gaat dat veroorzaken.. Laat me niet lachen.. Ik denk eerder aan wat meer exotischere cocktails, maar goed, da's mijn gedacht... We hebben het hier over topsport, vandaar...

Maar goed, creatine is de schuldige... en wij gaan het binnenkort allemaal weer voelen.. Alweer een supplement in de ban... één dat werkt ook nog...

Politiek en politie...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Sep. 26 2003,17:48)]Enfin, ze is paar maanden in Amerika geweest en toen ze terugkwam waren die dus serieus gegroeid...
              Wat een teleurstelling voor al die mensen in Belgie als ze achterkomen na het gebruik van creatine dat ze helemaal niet zo groot gaan worden. En als ze naar America is gegaan en flink gegroeid terug is gekomen, dan weten we wel wat ze daar heeft gebruikt.....

p.s.

Als Creatine verboden word in Nederland, dan ga ik verhuizen naar Afrika.
              God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

ik dnek niet dat creatine verboden gaat worden aangezien er best wel aardig deel al zit in vlees. Dus blijf maar lekker in NL
                I live to end the game

Comment

Geloof ook niet dat het verboden gaat worden. Er is ooit een onderzoek naar geweest maar dat was positief.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik hoop ook van niet...

Men zoekt gewoon naar legale verklaringen/producten om illegale praktijken te verklaren in bovenvermeld geval.

En als je dan leest op ergogenics wat ze zo stilaan met de voedingsupplement-industrie bezig zijn, nu ja, dan mag je blij zijn dat je over paar jaar nog een proteinepoedertje online mag bestellen.

Enfin, zo zwart zal het wel niet zijn natuurlijk, maar goed, je voelt toch langs alle kanten da het rommelt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X