Beste innameschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste innameschema?

Hey,

ik beschik over de supplementen: creatine, eiwitten pro 85 en een weightgainer.. Welk is het beste innameschema?

Ik train voor massa, maar heb nogal moeite om massa aan te komen (ectomorph). Mijn caloriebehoefte per dag is rond de 3000kCal, mijn eiwittenbehoefte 115g. Ik ben 18 jaar, 1m86 groot en weeg 72 kg..

Volgens mij neem je het beste s'morgens je eiwit shake,tussen je hoofdmaaltijden je weightgainer.voor en na training je eiwit shake,creatine na de training(hangt af van welke creatine je gebruikt,en voor het slapen eiwit shake.je kan ook een eiwitshake vervangen door een eiwitrijke maaltijd.Wel zien dat je genoeg vezels en gezonde vetten binnen krijgt(omega 3 vetzuren).
    Greets
    1.74m,80kg,11%vet

Comment

dus wat meer vis en lijnzaadolie kopen

wel geleidelijk opbouwen, want als je van weinig kcal naar veel kcal gaat komt je lichaam nog wel eens in opstand.
      I live to end the game

Comment

Jossmos ga gerust op 180-225 gram zitten met je eiwitten.
        115 gram is wat laag.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

s morgens op nuchtere maag je eiwit shake, tijdens de dag kan je nog eentje nemen, voor slapen gaan ook één nemen, en natuurlijk na de training.Weight gainers kan je in verloop van de dag nemen maar nooit ter vervanging van een maaltijd altijd als toevoeging. Creatine na de training en voor het slapen gaan.Eerste week van de creatine een oplaadfase doen van 20 gram per dag , de tweede week gewoon 5gram per dag.
          stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X