Weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weightgainer

Omdat ik sommige dagen niet aan mijn caloriebehoefte kom ben ik van plan een weight gainer 1:1 eiwitten bij te nemen, is dit wel verstandig omdat ik ook mijn BF % wil laten zakken.
    Te weinig kalorieen kan betekenen dat ik minder spieren zou opbouwen of is dit een fabeltje.
    stil growing

minder koolhydraten kan idd betekenen in meer verlies in spiermassa, maar als je vaak een redelijk hoog tot normaal vet percentage hebt en je de koolhydraten niet te snel hebt verlaagd, zal de spiermassa niet al te veel van ondervinden, je vet wel gelukkig

Maar je komt niet altijd aan je caloriebehoefte. Hoeveel zit je dan soms en wat is je streven??

I live to end the game

Comment

ik zou nu toch rond de 2500 kcal willen zitten maar kom hier sommige dagen niet aan, dus dacht ik een weigt gainer te halen om de dagen dat ik niet aan mijn ckal kom op te vullen, een weight gainer zonder suikers en met goede koolhydraten.
      Gisteren met een bb gebabbeld en die vertelde me dat hij enkel rekening hield met zijn kcal.en eiwitten naar de rest keek hij niet zo.
      stil growing

Comment

2500 kcal halen op een dag is toch niet zo moeilijk.
        Elk lichaam(ecto,endo,en mesomorf) is anders dus de een zal meer op eten moeten letten dan een ander.
        Gewoon een kwestie van uitproberen wat bij jou het beste gaat.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

die kcal behalen op één dag is niet moeilijk dat weet ik harold, ik heb dieeten gedaan van 8000-10000 kcal , maar heb toen een maag en darm probleem gehad en heb mijn voeding drastisch moeten aanpassen, nu haal ik sommige dagen (daar ik voor het werk op de baan zit) nog mijn 2500 kcal niet,daarom mijn vraag dat ik deze dan zou kunnen opvullen met een weight gainer, omdat ik ook mijn bf wil laten zakken en niet omhoog wil brengen.
          stil growing

Comment

Ja Snip, ik gebruik geen wheightgainers meer. Misschien heb je mijn post al eens gelezen, ik gooi door mijn eiwitten af en toe pannenkoekmix, omdat ik zeker weet dat daar geen suikers in zitten. De meesten hier verklaren me voor gek, maar het werkt wel, het geeft energie. En het is een stuk goedkoper. Gebruik wel eiwitshakes met een sterke smaak bv. choko dan proef je de pannenkoekmix niet.

Comment

De weight gainer die ik zou gebruiken heeft ook geen suikers enkel goede koolhydraten en eiwitten, volgens mij kan het geen kwaad en zal hierdoor mijn BF zeker niet stijgen.
              stil growing

Comment

als jij niet aan je kcal per dag komt, dan is het gewoon een oplossing. En in dat geval zal ik het ook zeker doen! Wat Wil zegt kan je natuurlijk ook een keer proberen al lijkt het me niet erg smakelijk, scheelt wel geld uiteraard
                I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X