Pillen open maken en drinken ipv slikken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pillen open maken en drinken ipv slikken

Ik zeg goedemiddag,

kheb ff advies nodig. Ik wil ververbranders/energizers gaan gebruiken zoals Stackers maar heb problemen met het slikken van pillen. Zeker die enorme units krijg ik echt niet door mijn strot. Vloeibaar is er maar weinig op de markt, ik heb nu Liquid L-carnite gebruikt maar dat levert weinig resultaat op. Liquid AMP schijnt wel goed te zijn, maar is nergens te krijgen. Toch maar aan de Stackers dan maar kan ik die pil open maken en het poeder mengen met bv. melk om vervolgens op te drinken ipv de pil te slikken of gaat mijn maag daarvan naar de spreekwoordelijke kl.te?

preventief bedankt!
    groeten - Inzanius

Kan. Lijkt me gruwelijk ranzig, maar het kan.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb hetzelfde met pillen e.d. Waarom breek je ze niet doormidden en slik je ze in delen tot je ze wel in 1x door je strot krijgt?

Comment

dat kan wel met breekbare pillen, maar de meeste zijn capsules met poeder er in dus dan is breken geen optie. welke vetverbranders/energizers gebruik jij dan die je kunt breken?

Comment

Ah, oké. Ik gebruik er geen, maar had hetzelfde probleem toen ik een periode aan de medicijnen moest. Deze kon je gelukkig wel breken.

Alsnog, ik denk dat het een kwestie van wennen is. De eerste (paar) keer zal het wat lastiger gaan, als je het eenmaal vaker hebt gedaan werk je ze weg zonder dat je er erg in hebt..

Comment

Mijn vrouw heeft ook problemen met capsules slikken ik heb wel eens bij een fabrikant geinformeerd maar deze zeggen dan als u de verpakking opent en zo inneemt kunnen wij het resultaat niet meer garanderen.
            Beetje vaag antwoord dus maar volgens mij kan het wel tenzij het een zeer zure stof is die je keel zou kunnen beschadigen

Comment

tx!
              Inzanius

Comment

Hangt dat er niet vanaf of je ze wel/niet op een nuchtere maag kan nemen?
                Sommige capsules mag je niet op een nuchtere maag nemen. Dat omdat het je maagwand en alles nogal aantast. Het voedsel beschermt je lichaam dan.

Lijkt me niet zon lekkere gedachte om zulke capsules los te maken, en dan het poeder op te drinken. Normaal duurt het enige tijd voordat zon capsule is opgelost en het poeder vrijkomt.

Teminste.. dat dacht ik..
                Last edited by Patricia86; 26-04-2009, 19:52.

Comment

Nee, je kan niet zomaar iedere capsule open maken om het poeder los te nemen. Sommige capsule zijn namenlijk zodanig gemaakt dat de werkzame stof pas in de darmen vrij komt. De capsule is dan een soort bescherming tegen het maagzuur.

Verders bestaan sommige capsules uit een eiwit verbinding die als transporthulpmiddel fungeert en bij weer anderen maakt de capsule deel uit van de samenstelling.
                  As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                  Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                  Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

probeer het eens met drinkontbijt oid in te nemen.. slikt vele gemakkelijker weg.

Comment

Ik kan ook totaal geen pillen slikken.
                      Doe pil in je mond.. wat water in je mond (dat de pil drijft.. dus dat je hem niet voelt met je tong).. kauwbeweging gaan maken --> denk alsof je stuk biefstuk aan het kauwen ben en die gaat wegslikken..
                      Klinkt misschien raar maar het zit tussen de oren, dit helpt wel redelijk voor mij.

Comment

Originally posted by little View Post
                        Ik kan ook totaal geen pillen slikken.
                        Doe pil in je mond.. wat water in je mond (dat de pil drijft.. dus dat je hem niet voelt met je tong).. kauwbeweging gaan maken --> denk alsof je stuk biefstuk aan het kauwen ben en die gaat wegslikken..
                        Klinkt misschien raar maar het zit tussen de oren, dit helpt wel redelijk voor mij.
                        Nou daar stond ik zojuist dan met m'n eerste strip plasmajet. Ik wilde niet meteen 10 nemen, maar wel 7 stuks.. maar d'r wilde er maar geen in! Waar ik al bang voor was dus... toen even op internet gekeken how to swallow pills.

Heb ipv water sinasappelsap gepakt. Rustig ademnhalen op bed gezeten lekker muziekje erbij. En steeds pil --> wat slokjes. En anderhalve glas jus d'orange waren de 7 pillen weg. Gewoon ontspannen en drinken dus (niet gieten!), het zit tussen de oren.

Comment

jah slikken moet je ook leren hoor..zonder gein.. na dit doosje plasmajet zul je vast beter pillen kunnen slikken.

Comment

bedankt voor alle reacties!
                            ik ga toch maar proberen te leren slikken.........slik

Comment

Originally posted by Inzanius View Post
                              bedankt voor alle reacties!
                              ik ga toch maar proberen te leren slikken.........slik
                              Ach joh, voor je het weet slik je in één keer 2 multivits, 3 visolie capsules en 3 biergisttabletten weg zonder water... Alles valt te leren
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X