whey eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey eiwitten

Hallo allemaal,

Ik ben straks weer toe aan een nieuwe pot eiwitten (whey) en ben een beetje aan het rond neuzen... qua prijzen/hoeveel heid enzo...

Ik heb die van Revolutions al een tijd gebruikt deze beviel opzich wel goed en heb nu die van Body en fit.. Exclusive whey... deze is opziich ook wel goed..

Maar als iemand ervaringen heeft met bepaalde merken.. hou ik me aanbevolen.. Bij deze dus!!

Greetz Bram
    NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

whey?

elite van body en fit shop
    xxlnutrition heeft ook goede

Comment

Is geloof ik niet het eerste topic dit...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Is geloof ik niet het eerste topic dit...

oh dat kan best hoor... ik heb wel gekeken.. maar kon zo niets vinden .... vandaar.. maar omdat er zoveel merken zijn.. was ik benieuwd naar de ervaringen..
        NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

Yo Brambo ik ben ook opzoek naar een lekkere shake :P

Comment

Matrix cookies is toch erg lekker :P

Comment

Tja, er staan inderdaad veel bomen in het bos. Ik gebruik (whey) zelf ook Elite van Dymatize, een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en bovendien erg lekker. Die van Revolutions is kwalitatief wat minder dan bovengenoemde.

Whey isolaat is over het algemeen beter dan Whey concentraat. Dit vind je dan ook in de wat 'duurdere' merken.

Optimum 100% whey protein is ook een aanrader ! Alpha Muscles - AlphaMuscles (wordt tijd om reclame gelden te gaan innen )

Succes !
              Last edited by taxation; 03-05-2009, 18:53.
              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ik heb deze whey isolaat van powersupplements:

Goedkoopste isolaat die ik ken en nog lekker ook. Ze hebben veel smaken, ik heb alleen de vanille nog niet gehad.
                Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Lijkt een goed product. De 6 recensies van deze shake 'riekt' wel naar zelf geschreven recencies ! beetje flauw.

Comment

Heb zelf Whey van Raw Iron, choco smaak. Erg lekker en een relatief goede prijs. 84% eiwit.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by taxation View Post
                      Lijkt een goed product. De 6 recensies van deze shake 'riekt' wel naar zelf geschreven recencies ! beetje flauw.
                      Haha, ja dat ziet er zo naar uit ja. Wij staan ook een beetje met mond vol tanden sinds er reviews geschreven kunnen worden omdat ze alleen maar 5 sterren hebben gegeven. We kunnen er niks aan doen maar ze zijn toch echt door onze klanten geschreven!

Jaap
                      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                        Haha, ja dat ziet er zo naar uit ja. Wij staan ook een beetje met mond vol tanden sinds er reviews geschreven kunnen worden omdat ze alleen maar 5 sterren hebben gegeven. We kunnen er niks aan doen maar ze zijn toch echt door onze klanten geschreven!

Jaap
                        Goed aminozuur profiel ! Zo omgerekend 4+ Glutamine en 5+ BCAA's per serving.

Wat is de toegevoegde waarde van dit product boven Optimum Nutrition Optimum 100% whey protein, behoudens het 80% eiwit.

Maar, ziet er goed uit ! Wellicht het overwegen waar. Welke smaken worden het meest verkocht ?

Groet,
                        Taxation

Comment

Originally posted by taxation View Post
                          Goed aminozuur profiel ! Zo omgerekend 4+ Glutamine en 5+ BCAA's per serving.

Wat is de toegevoegde waarde van dit product boven Optimum Nutrition Optimum 100% whey protein, behoudens het 80% eiwit.

Maar, ziet er goed uit ! Wellicht het overwegen waar. Welke smaken worden het meest verkocht ?

Groet,
                          Taxation
                          De toegevoegde waarde zit hem inderdaad voor het grootste deel in het eiwitpercentage. Daarnaast is het prijsverschil aanzienlijk, en helemaal als je het omrekend naar gelijk gewicht.

Omdat kokos en zwarte bes er pas sinds kort zijn liggen de verhoudingen nog wat scheef, ze lopen nu iig erg hard omdat veel klanten blijkbaar wel een keertje van smaak wilden wisselen. De meest verkochte smaken zijn vanille, bos-aardbei en naturel. Ik zal bij je bestelling van zojuist wat samples toevoegen en dan krijgen we binnenkort misschien ook een review van jou
                          powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Toevallig heb ik afgelopen weekend voor het eerst whey gehaald. Elite van Body en Fit Shop, 30 Euro. Superlekker, maar dat is bijzaak. Trouiwens net een zak chips, de pot is maar driekwart gevuld. Is een portie van 31 gram trouwens zo'n vol bekertje?
                            ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                              Toevallig heb ik afgelopen weekend voor het eerst whey gehaald. Elite van Body en Fit Shop, 30 Euro. Superlekker, maar dat is bijzaak. Trouiwens net een zak chips, de pot is maar driekwart gevuld. Is een portie van 31 gram trouwens zo'n vol bekertje?
                              Dat is vaak zo omdat ze de potten algemeen laten maken.
                              Voor het ene product zitten ze 50% vol en voor het andere 80%.
                              Ze stoppen dit in dezelfde pot. Besparen van de kosten he...

Zie je bij BSN ook. (cellmass en no-explode) zit ook maar 60 en 80 % vol
                              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X