Whey protein onder 18 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey protein onder 18 jaar

Halo,

Ik ben 15 jaar en weeg ongeveer 56 kilo, doe 3x per week kickboks en zou graag willen weten of het verstandig is om Whey Protein Shake te gaan gebruiken!

Alvast bedankt!
    Last edited by kickboksa; 01-06-2009, 11:25. Reason: had iets vergeten

Kan goed.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Verstandig is eerst een goed voedingsschema opstellen. Daarna kun je altijd verder kijken.
      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Niets mis mee (geen nadelige bijwerkingen ofzo als je dat bedoelt). Uiteraard is het erg belangrijk om eerst een goed voedingsschema te hebben voor je met whey shakes begint.
        @ ketIF

Comment

Hey anoniempje welkom,

zou je geld lekker in je broekzak houden en gewoon mam lief aankijken voor kwark en dit nemen na de training. je bent jong kan genoeg uit je voeding halen. zou supplementen pas beginnen als je richting 17-18 loopt. waarom? das gewoon mijn mening

Comment

Zou eerst aan de voeding denken. Al die sups zijn slechts een aanvuling op de voeding. Een goede voeding is en blijft nummer 1.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

busje melk naar school is even goed hoor (in jouw geval)
              Maar met shakes is niets mis mee.... jij moet het weten

Comment

Kan geen kwaad, maar als je niet goed eet kan je liever een goeie pot eiwitten kopen, maar geen weightgainers want met kickbox moet je snel blijven succes
                Wat ben ik een spetter

Comment

Ik zou het niet doen, veel slechte dingen gehoord voor onder 18 eiwit shakes, want je weerstand gaat er dan door naar de klote als je nog geen 18 bent enz

Comment

Wat een onzin weer Henk33.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

weer?

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                        Ik zou het niet doen, veel slechte dingen gehoord voor onder 18 eiwit shakes, want je weerstand gaat er dan door naar de klote als je nog geen 18 bent enz

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

lol, waar slaat dit op?

Ik begon met me 15e met fitnessen en eiwitten te gebruiken zelfs creatine ben nu 2 jaar verder heb nog steeds een sterk imuunsysteem en ben kerngezond. Dus waar haal je deze onzin vandaan ?
                          Wat ben ik een spetter

Comment

weer?

Je mag natuurlijk ook gewoon met een briljante bron komen waaruit het tegendeel blijkt...
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dit was natuurlijk lulkoek dudes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X