insu-stim forte vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• insu-stim forte vraagje

hoi, ik heb een doosje 'insu-stim forte" van het merk Revolutions, iemand hier ervaringen mee? het lijkt me nogal onwaarschijnlijk wat op het doosje staat allemaal, en is dit slecht voor ge gezondheid om te nemen trouwens? maar mijn grootste vraag is dus: heeft iemand ervaring met dit product? en, werkt het? greetz

Ik vind dat revolutions een beetje overdrijft met hun reclame campanges. Ik geloof er niet zo in en heb alleen maar over gehoord dat 't niet werkt.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Ik vind dat revolutions een beetje overdrijft met hun reclame campanges. Ik geloof er niet zo in en heb alleen maar over gehoord dat 't niet werkt.

Idd...

Comment

Originally posted by ruud123 View Post
        hoi, ik heb een doosje 'insu-stim forte" van het merk Revolutions, iemand hier ervaringen mee? het lijkt me nogal onwaarschijnlijk wat op het doosje staat allemaal, en is dit slecht voor ge gezondheid om te nemen trouwens? maar mijn grootste vraag is dus: heeft iemand ervaring met dit product? en, werkt het? greetz
        Hallo,Ik heb dit product meermaals gebruikt en ik kan je zeggen,het werkt SUPER!!!!!Wel Véél koolhydraten(min.40gr)in nemen als je dit gebruikt en ook veel water drinken.Op 1 maand kreeg ik er 8 kg spieren bij en verloor een pak vet!!!(vetpercentage van 18% naar 10%.mijn middel werd 3 kledingmaten smaller terwijl al mijn spiergroepen( borst,rug,buik,benen,schouders,biceps,triceps) spectaculair groeiden.Het werkt nog beter als je de combi. testosting,insustim en endosting neemt(ik heb dit trio meermaals gebruikt en in 1 jaar ben ik gegroeid als een beer!!!)De ideale koolhydraatbom is mammoth.Bijwerkingen zijn er bij mij niet waargenomen(Ik train al 25 jaar,wel onregelmatig,d.w.z.1 jaar trainen en dan weer eens 3 maanden niet en dan weer wel enz...).Ik zou zeggen,Volg de JUISTE instructies en GROEI!!!
        groetjes
        ,'Alle kastelen zijn ooit luchtkastelen geweest'
        'REMEMBER,IT'S ALL IN YOUR MIND !!!'

Comment

ruud123
          Junior Member

Laatste activiteit: 6 maart 2010 00:32

Comment

In 1 maand 8 kilo spier, right.

Krijg je met anabolen niet eens.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

insu stim forte

anabolen,ben ik absoluut niet voor!!!maar goed,ieder zijn mening,ik weet dat insu forte echt werkt(voor mij toch)als je maar minstens 40 gr koolhydraten eet 15 min na inname van insu forte.
              ,'Alle kastelen zijn ooit luchtkastelen geweest'
              'REMEMBER,IT'S ALL IN YOUR MIND !!!'

Comment

Insu stim de nieuwe anabol ROFL
                Make it happen, shock everyone!

Comment

snap niet eens dat ze zulke reclame mogen maken !
                  heb het ook gebruikt,... nou dan liever goeie creatine !

Comment

Leuke reactie over die insustim. Denk dat er iemand in de war is met echte insuline.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jajaja

Comment

Onzin product...

investeer liever in goede whey/ creatine/ evt pre of post workout
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Revolutions heeft de neiging om wat overdreven reclame te maken.

Wel vind ik sommige producten er goed van , hangt natuurlijk van mens tot mens af.

Ikzelf vind de endostim wel een lekker product voor duursporters, de insu -stim heb ikzelf nog niet geprobeerd.

groetjes

Kristof607

Comment

Hebben ze toch eindelijk eens een supplement uitgevonden wat anabolen ZWAAR overtreft.

Comment

waarschijnlijk zit er LSD in.. hij zit gewoon al maanden in een trip..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X