Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb oxy gehaald via bodybuilding.com. Vond het niet echt boeiend.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wij hebben nog enkele oude mito's op voorraad...
      Oxy elite heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar hoor er wel goede verhalen over
      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• en stackers2 zonder ephedra of efedrine?

Comment

• liquid burner van mdouble you!
          1.94 103KG

Comment

• Originally posted by tha man View Post
            en stackers2 zonder ephedra of efedrine?

niet het proberen waard, toen er nog ephedra in zat nog wel maar nu niet eens aan beginnen.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Sports-Nutrition View Post
              Wij hebben nog enkele oude mito's op voorraad...
              waar kun je eigenlijk aan zien dat het de oude mito is? of welke stof zit er in de oude en niet in de nieuwe en welke zit er dan ipv in de nieuwe?

Comment

• klein vraagje hier...
                Dankzij die toffe beta-blackers Athenolol die ik moet nemen. Is het zeer moeilijk voor mij om vet te verbranden. Hierbij dacht ik aan mitotropin, maar blijkbaar werkt dit aanstekelijk op het hart en is dus niet de beste oplossing. Maar hoe zit het dan met hydroxycut? Of zijn er nog andere suplementen die ik met veiligheid zou kunnen uitproberen?
                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

• Overleg met je arts.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Werkt via dezelfde receptor dus het enige wat je doet is nog meer druk zetten achter een verstopte tuinslang.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik ben nu aan de eerste dag mitotropin bezig

Stats nu: 83 kg, bf 16%, 1.84 m
                      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

• iemand ervaringen met Animal Cuts?

Comment

• Ben wel eens gekrabt door een kat ja. Viel er nou niet echt van af.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ben wel eens gekrabt door een kat ja. Viel er nou niet echt van af.
                            bedoel je hiermee dat je dit producht Animal Cuts van Universal - XXL Nutrition hebt geprobeerd en dat je er niet van af viel, of dat je echt gekrabt bent door een kat 0_o

Comment

• Originally posted by tha man View Post
                              bedoel je hiermee dat je dit producht Animal Cuts van Universal - XXL Nutrition hebt geprobeerd en dat je er niet van af viel, of dat je echt gekrabt bent door een kat 0_o
                              lijkt mij een lolletje ^^

Comment

• hahahahaahahhaha meen je deze?????

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X