>lekkere< weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• >lekkere< weight gainer

Ben fan van de whey van powersupplements, dus haalde ik daar ook voor het eerst de weightgainer. Helaas kotste ik mijn 2e shake (postworkout) net uit en draaide mijn maag zich om leek het wel... (de 1e x met moeite binnen gehouden).
    Weet er iemand een weight gainer die te drinken is? het liefst zelfs lekker.
    Heb een gainer nodig met zo min mogelijk suikers erin en vanaf 30gr eiwit per shake. Het eiwit liefst isolaat.

Ik haal die gainer nu omdat ik +- op 4000kcal bulk en het moeilijk is i.v.m. werk dit weg te stauwen. Hoop dat iemand iets weet!

Die van BSN is mij prima bevallen. Niet echt lekker maar is zeker binnen te houden
    Prijs is wel iets minder....

Comment

Originally posted by Joris22 View Post
      Die van BSN is mij prima bevallen. Niet echt lekker maar is zeker binnen te houden
      True mass.. zal die eens een keertje proberen en kijken of die smaak goed genoeg is. Mijn smaakpupillen zijn tegenwoordig al heel wat gewend.. maar deze gainer konden ze niet hebbeN!

Comment

waarom meng je niet gewoon een whey naar keuze met een lading brinta. en je hebt je ideale weightgainer.

bijvoorbeeld:
        50g brinta + 30g whey + 500ml melk
        (in shake beker en hard schudden. snel drinken. easy 500 kcal).

sochtends kun je ook ipv te ontbijten een lekkere mass shake nemen.
        je doet de volgende ingredienten in een blender (1 minuutje), drinken en je hebt de eerste 1000 kcal al binnen die dag. (ik begin elke dag met deze shake). goedkoper, lekkerder, en beter als welke weightgainer dan ook.
        (vaak neem ik hem ook als post workout maaltijd als ik geen zin heb om te koken. makkelijk en snel klaar).

800ml halfvolle melk
        100g havermout
        1 banaan
        40g whey
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          waarom meng je niet gewoon een whey naar keuze met een lading brinta. en je hebt je ideale weightgainer.

bijvoorbeeld:

je doet de volgende ingredienten in een blender (1 minuutje), drinken en je hebt de eerste 1000 kcal al binnen die dag. (ik begin elke dag met deze shake). goedkoper, lekkerder, en beter als welke weightgainer dan ook.
          (vaak neem ik hem ook als post workout maaltijd als ik geen zin heb om te koken. makkelijk en snel klaar).

800ml halfvolle melk
          100g havermout
          1 banaan
          40g whey
          krijg je dan zo'n brokkepapje?
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

nee, weet je wat een minuut blender voor wonderen doet. gewoon een lekkere milkshake wordt het.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Joris22 View Post
              True mass is prima (had chocolade), gainer van MHP is niet te zuipen (zandsmaak (etiket zegt echter vanille)), lean gainer van Interactive nutrition is prima (prijs/kwaliteit goed, smaken vanille en chocola best prima), maar de allerbeste blijft gewoon de Dorian Yates Lean Gainer (had vanille).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

De lekkerste vind ik van BSN - vanille...
                Serious mass is ook goed banaan of vanille

Lean gainer vond ik iets minder omdat het niet 100% oplost
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

wat dynobet zegt, dat zijn pas weight gainers

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                    Lean gainer vond ik iets minder omdat het niet 100% oplost
                    Klopt inderdaad bij die van Interactive Nutrition. Vond dat echter niet zo bezwaarlijk: met een gaasje in die beker is dat al verholpen. En prijs/kwaliteitstechnisch is het gewoon de beste.

Puur op kwaliteit, en ik kan dit niet genoeg zeggen, is echter ongeslagen: DY. Betaal je alleen dan ook voor.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by dynobet View Post

bijvoorbeeld:

800ml halfvolle melk
                      100g havermout
                      1 banaan
                      40g whey
                      Ja klopt, die pak ik ook 2 per dag
                      Brinta met whey in een shake... alleen moet je snel roeren en meteen drinken anders word het papperig en kokhals ik alles er weer uit!
                      Daarom word die 500ml melk + whey en 50gr brinta teveel en is het dus makkelijker snel een weight gainer naar binnen te klokken.
                      Die havermout shake lijkt me wel wat... dat word ook niet van zichzelf dik, eerst maar eens een blender aanschaffen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X