Op zoek naar een goed pre-workout supplement !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tommyy View Post
    Komt iets geloofwaardiger over als je gewoon zegt dat je van die site bent in plaats van dat je met meerdere accounts (verboden) ineens je producten heel opzichtig aan gaat prijzen.
    Mijn eerste bestelling komt inderdaad van Ultra Nutrition en dit komt omdat ik de site duidelijk en overzichtelijk vond en omdat er niet in elke categorie meerdere opties waren. Laat het duidelijk zijn dat ik niet met meerdere accounts tegelijk op de site te spammen maar dat is voor een beheerder zo te achterhalen!....

Comment

Mits je natuurlijk op een ander ip-adres zit, zo vaak komt het namelijk niet voor dat er ineens reclame wordt gemaakt voor UN, eerste keer dat ik die naam hoor en vandaag zijn er ineens 2 nieuwe accounts die verder niks posten dan alleen maar aanbevelingen.

Maar welkom verder, hopelijk kun je hier veel ervaringen vinden .

Comment

beste pre workouts

no xplode nt
        xtreme nox pump
        dorian yates - nox pump
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

EDIT: Whoops, verkeerde topic...

on topic: geen ervaring met pre workouts
          laatst wel een sampletje geprobeerd, beloofde heel veel, maar deed geen ruk...
          Last edited by NickT; 16-08-2010, 16:37.
          The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X