creatine keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine keuze

Presurge Unleashed of Bsn No-explode?

groetjes

Waarom geen monohydraat ?

Comment

JUp gewoon monohydraat nemen.
      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Simon87 View Post
        Waarom geen monohydraat ?
        wat is dat precies???
        Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Gewoon monohydraat idd.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

no-xplode is een NO product, geen creatine product (misschien dat er iets aan creatine in zit). Verder zijn er tegenwoordig allerlei creatines: esthers, krea etc. Echter monohydraat werkt prima (/beter) en kost geen fluit

@Hakan: de volledige naam van 'gewone' creatine is 'creatine monohydraat'

Comment

Originally posted by ijzer View Post
              no-xplode is een NO product, geen creatine product (misschien dat er iets aan creatine in zit). Verder zijn er tegenwoordig allerlei creatines: esthers, krea etc. Echter monohydraat werkt prima (/beter) en kost geen fluit

@Hakan: de volledige naam van 'gewone' creatine is 'creatine monohydraat'
              thnxx

Comment

wat de andere ook al zeggen.
                Gewoon de monohydraat nemen.

Comment

Je hebt
                  Creatine monohydrate
                  Creatine anhydrous
                  Creatine Malate
                  Creatine taurinate
                  Creatine-6, 8-thiotic acid-ketoisaproic acid calcium
                  Creatine pyroglutamate
                  Creatine HCA

deze zitten in de cell-tech van muscletech, mijn eerste creatine die ik gebruikt heb, ik ben content van wat het deed, maar ik vind hem wat te prijzig, maandag komt crea mono binnen, is zien wat een effect die heeft.
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

heb zelf ook no-xplode

ben er zelf niet echt een voorstander van..

heb niet echt het gevoel dat creatine iets doet bij mij. krijg er puisten van ook op mijn borst. en zelfs van de test heb ik geen puisten gekregen

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                      heb zelf ook no-xplode

ben er zelf niet echt een voorstander van..

heb niet echt het gevoel dat creatine iets doet bij mij. krijg er puisten van ook op mijn borst. en zelfs van de test heb ik geen puisten gekregen
                      NO-Explode is eigenlijk ook een pre-workout supplement. Zit wel iets van creatine in maar is te verwaarlozen. Overgrote deel bestaat uit cafeïne en taurine, zorgt alleen maar voor wat meer energie tijdens je training.

Cellmass is de creatine van BSN, qua smaak het beste weg te krijgen. Maar gewoon monohydraat is prima en kost geen flikker.
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X