Mass Stack 4 weken kuur, nog toevoegingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mass Stack 4 weken kuur, nog toevoegingen?

Dag Luitjes,

Op advies van 'mijn' fitnessinstructeur ga ik eens een kuurtje nemen van 4 weken:

- BSN - N.O.-Xplode AVPT
    - BSN - CELLMASS AVPT
    - BSN - Nitrix AVPT

Mass Stack 4 weken kuur - BSN - Pakket voordeel

Mijn vraag is of ik nog overige supplementen als toevoeging moet gebruiken, of zit hier zo alles wel in?

Ik gebruik nu nog dagelijks een shakeje Whey Protein. Dat hoef ik volgens mij dan niet meer te doen tijdens die kuur, wel?

Tevens, Omega-3 caps of Multi Pro vitaminen: is het aan te raden deze ook te gebruiken naast de kuur? Of zitten bijv. in Nitrix al de stoffen die bijv. in Omega-3 caps zitten?

Wil natuurlijk niet dingen dubbel gaan gebruiken, dan wel te kort doen aan de kuur. Ben pas 4 maanden bezig met krachttraining en dus nog redelijk onbekend hierin.

Bedankt voor de hulp

Dit is geen kuur.
    Dit zijn gewoon wat random supplementjes.

Hoe vaak train je en hoe ziet je voeding eruit?

Je zal vast wel iets merken maar mocht de basis niet goed zijn is het zonde van je doekoes.

Verder heb ik wel goede ervaringen met deze supps.
    Volgens mij kan je die whey gewoon nog blijven gebruiken na trainen en eventueel bij opstaan.

Comment

Heb je nog niet nodig, heb al een reply in je andere topic gezet.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thx voor je snelle reactie!

Het is toch een kuur omdat je het 4 / 6 weken gebruikt en dan moet stoppen? Of zie ik iets over het hoofd?

Ik train 4 keer in de week krachttraining (en na de krachttraining vaak een half uurtje hardlopen). Als de tijd het toe laat daarnaast 1 keer in de week cardio.

Mijn voeding? Ik heb geen schema ofzo... Ik eet gezond en 3 maaltijden per dag. Genoeg fruit tussendoor. Groentes, vis/vlees staat altijd wel op het menu. Naast de pasta's en rijst natuurlijk. Maar dus geen schema ofzo.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Heb je nog niet nodig, heb al een reply in je andere topic gezet.

succes.
          Originally posted by marnop View Post
          Hey B.
          welkom.

de whey shake daar heb je voorlopig zat aan, die andere producten werken nu nog te weinig voor je, sorry maar het is zo.
          Op alleen na de training een goede shake en na 6 maandjes langzaam aan misschien wat creatine zal je al gains maken het eerste jaar van zomaar 10kilo.
          Wel op voorwaarde dat je goed eet en ook voldoende rust en herstel krijgt.

Dus hoeveel meerwaarde zullen die extra supps dan brengen voor je......

anyway, succes man.
          Net gelezen. Bedankt voor de info! Voor mij dus eigenlijk nog wat aan de vroege kant om dergelijke supplementen te nemen begrijp ik.

Comment

beter een hoop biefstukken inslaan voor je geld

Comment

Als men hier op het forum spreekt over kuren dan bedoeld met anabolen/steroiden.

maar je zou kunnen zeggen, als je iets voor een bepaalde tijd moet afmaken, dat het een "kuur" is.

Comment

Waar ik op zich wel benieuwd naar ben is waarom het te vroeg is voor zulke supplementen? Is dat omdat mijn spieren nog niet optimaal gewent zijn? Omdat ik niet met voedings/trainingsschema's werk?

Natuurlijke interesse

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  Als men hier op het forum spreekt over kuren dan bedoeld met anabolen/steroiden.

maar je zou kunnen zeggen, als je iets voor een bepaalde tijd moet afmaken, dat het een "kuur" is.
                  Dat had ik ook al vrij snel begrepen Nee, geen A.S. voor mij haha.

Comment

Originally posted by BSpies19 View Post
                    Waar ik op zich wel benieuwd naar ben is waarom het te vroeg is voor zulke supplementen? Is dat omdat mijn spieren nog niet optimaal gewent zijn? Omdat ik niet met voedings/trainingsschema's werk?

Natuurlijke interesse
                    je moet eerst je behoefte bereken en dan een voedingsschema gaan maken. Niet zomaar zeggen dat je gezond eet en 3x per dag een maaltijd nuttigd. Dit zegt namelijk niet.

Stel je krijgt met jou "schema' maar 1600 Kcal binnen terwijl je er 2500 nodig hebt dan moet je dus meer gaan eten en dat kun je pas zien als je dus een schema maakt.

ik begrijp niet helemaal waarom dit een advies zou moeten zijn van een instructeur. Hij zou je eerder advies over voeding moeten geven ipv sups aanpraten .

wat zijn je stats eingelijk?

oftewel: sups kun je overwegen als voor de rest alles klopt.

edit: ik zie net je stats wat mij zegt dat je beginnenling bent en daardoor flink progressie kunt maken als je voeding goed is en dergelijke. dit soort sups heb je nog lang niet nodig.
                    Last edited by The Phoenix; 26-07-2010, 20:46.

Comment

Ok, thx. Duidelijke uitleg! Ik ga eerst alles eens goed op een rij zetten wat ik eet en wat ik nodig heb. Ga me eerst daar maar eens mee bezig houden...

Comment

Originally posted by BSpies19 View Post
                        Ok, thx. Duidelijke uitleg! Ik ga eerst alles eens goed op een rij zetten wat ik eet en wat ik nodig heb. Ga me eerst daar maar eens mee bezig houden...

zou ik wel doen ja. hier op het forum is een behoefte calculator te vinden.

succes!

Comment

Ah, das handig. Die ga ik eerst maar eens zoeken!

Comment

deze kun je ook gebruiken.

Maar onthoud wel dat die calculators niet anders dan richtlijnen zijn. Probeer voor jezelf uit door inname te verhogen/verlagen waar jij het beste op gaat.

Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding

Comment

Wat is dat voor instructeur?
                              Men verkoopt deze supplementen zeker bij U in de sportschool

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X