Pre workout supps.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre workout supps.

Hey mensen,

Is het zo met ALLE pre workout supps dat je ze op een nuchtere maag in moet nemen?

Later..

De meeste wel voor een betere werking.
    Mind is everything.

Comment

Is gewoon zodat je supplement niet hoeft te strijden met het voedsel voor een gaatje in de maag/darm. Zo is de 'inkick' natuurlijk intenser en 'lijkt' het veel effectiever doordat het sneller werkt.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

bij mij werkt het beter op volle maag, raar maar waar... gewoon uitproberen
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

probeer eerst maar eens "nuchtere maag" te definieren. Je lichaam doet circa 1-3 dagen eer alles echt uit je lichaam en maag is. Dus wanneer heb je dan precies een nuchtere lege maag? Never.

Comment

Het varieert ook een beetje van voor een supp je inneemt.. Als ik NO explode moet dat vrijwel op een nuchtere maag..
            Als ik Jack3d in neem dan kan dat ook op een redelijk volle maag.. Dan heb ik nog steeds een gigantische kick-in..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X