Gewicht vermeerderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sems View Post
    bedankt iedereen.

Kan iemand mijn laatste vraag ook nog beantwoorden? :

Wat helpt mij om goed tot mijn maximale lengte door te groeien?
    Kan bijv. een weighgainer daarbij helpen? En welke stoffen uit de weightgainer zorgen er dan voor?
    Veel schoppen onder je kont

Effie serieus nu, wat helpt je om tot het maximale door te groeien in lengte?
    Voldoende voedsel tot je nemen, je groei kan belemmerd worden door ondervoeding, verder kan je niets doen aan je genetisch vastgelegde lengte.

Weightgainer helpt daarbij niet.

Comment

Human growth hormone...
      Make it happen, shock everyone!

Comment

De aanmaak van groeihormoon en omzetting naar IGF1 kan beinvloed worden door o.a. slechte voeding. Door goed gevarieerd gezond te eten, voldoende vitamines(fruit, o.a. bananen) en mineralen binnen krijgen e.d. zal de aanmaak optimaal zijn en zal je normaal groeien, versnellen kan via de natuurlijke weg niet.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          De aanmaak van groeihormoon en omzetting naar IGF1 kan beinvloed worden door o.a. slechte voeding. Door goed gevarieerd gezond te eten, voldoende vitamines(fruit, o.a. bananen) en mineralen binnen krijgen e.d. zal de aanmaak optimaal zijn en zal je normaal groeien, versnellen kan via de natuurlijke weg niet.
          Ja, idd het is genetisch bepaald. Dus ik moet voldoende fruit,groente,vlees, vis,eieren etc. eten en dan kan ik het maximale behalen?

Comment

nog een vraag

wat kan ik het beste gebruiken om aan te komen

whey shakes of weightgainers of nog andere?

Comment

ik snap niet helemaal wat je nou wil? wil je vetter worden of gespierder? indien je vetter wil worden is denk ik remia frituurvet de beste oplossing. Wil je gespierder worden moet je de stickies goed doorlezen.

Comment

nog een vraag

wat kan ik het beste gebruiken om aan te komen

whey shakes of weightgainers of nog andere?
                Als je het nog steeds echt wil,...om sneller zwaarder maar ook vet te worden een weightgainer.

Maar nogmaals, ik zou het niet doen als ik jou was, je zal er later spijt van krijgen.
                Je kan dan beter wat aan krachttraining er bij gaan doen, dan kan je ook in een jaar tijd zomaar 10kilo zwaarder worden, maar veel minder vet.
                Van krachttraining zal je geen spijt krijgen.

Comment

weet je eigenlijk wel wat whey is? En waarom zou je dat nodig hebben? Dit topic begon in augustus en in die tijd heb je volgens mij geen enkele kennis gekregen van de dingen die je wilt kopen.

Comment

He

Ik wil graag wat zwaarder worden en ben hier en op google rond gaan zoeken. Toen kwam ik verschillende shakes tegen zoals: wheyshakes, weightgainers en shakes met creatine etc.
                    Ik sport niet echt. Ben 17 jaar en plusmin 1,70.

Vraag 1 : Maar mijn vraag is nu, wat kan ik het beste gebruiken om zwaarder te worden?

Vraag 2 : Ik heb veel positieve berichten gelezen over Mammoth weigth gainer, is dit echt een goede, ook voor als je niet sport?

Vraag 3 : Helpen zulke shakes je ook met groeien? Zoja, welke?

Alvast bedankt.
                    als jij niet chport moet niet weggooien geld aan dure shake, daarnet ik lezen op deze internet bestaat shake voor groeien lengte. ik vragen uitleg nu wachten op deze antwoord als ik heb ik vertellen jou ook maar ik denk jij niet chport jij beter gewoon mcdonalds gaan, mijn zus ook doen zij echt zwaar nu

Comment

die gast niet chpoort ook isook idoot ook

leer eerst eens schrijven mafkees!

Comment

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by azizazzouz View Post
                          als jij niet chport moet niet weggooien geld aan dure shake, daarnet ik lezen op deze internet bestaat shake voor groeien lengte. ik vragen uitleg nu wachten op deze antwoord als ik heb ik vertellen jou ook maar ik denk jij niet chport jij beter gewoon mcdonalds gaan, mijn zus ook doen zij echt zwaar nu

ech waar kijk deze is mijn zus ik heb gekocht derde loopband al foor training zij allemaal chtuk maken echt zij is chterk ik heb foto gemaak met nokia gsm is chlecht kwality
                          Attached Files

Comment

mach jij zoes niet leen jij sgeeraparat? zei egt chroot spier als jouw ook snor.

Comment

Originally posted by azizazzouz View Post
                              ech waar kijk deze is mijn zus ik heb gekocht derde loopband al foor training zij allemaal chtuk maken echt zij is chterk ik heb foto gemaak met nokia gsm is chlecht kwality
                              hou je tering smoel en fuck off

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                mach jij zoes niet leen jij sgeeraparat? zei egt chroot spier als jouw ook snor.

nee mag echt niet doen lenen scherapraat aan myn zus, die gaat kapoet of zij doet kwijt in huidplooi ik geen chnor die is oudere generatie nieuwe generatie beter, minder opvallen en chlimmer met internet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X