Stacker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stacker

Wie heeft ervaring met EC(y)A Stack?? Ik heb deze in huis gehaald, en ik neem aan dat je die wel gaat voelen, dmv hartslag wat hoger, licht in het hoofd ed.
    Kan het zijn dat ik helemaal niets voel, drink 2 a 3 keer koffie. Dus ben niet immuun voor caffeine.

Iemand suggesties of ben ik "opgelicht"??
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Welk merk?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Metabolic Pharmaceuticals
      Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Zegt me niks. Vroeg het omdat die van DNA klaarblijkelijk fake was, had daar een schitterend topic over opengetrokken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Seals View Post
          Wie heeft ervaring met EC(y)A Stack?? Ik heb deze in huis gehaald, en ik neem aan dat je die wel gaat voelen, dmv hartslag wat hoger, licht in het hoofd ed.
          Kan het zijn dat ik helemaal niets voel, drink 2 a 3 keer koffie. Dus ben niet immuun voor caffeine.

Iemand suggesties of ben ik "opgelicht"??
          ik! onlangs nog een cap gehad met onder andere eca. Vond het HELEMAAL niks, reageerde er vroeger al heftig op, maar kreeg deze keer een drukkend gevoel op mijn borst wat absoluut niet goed voelde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X