bijwerkingen sups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bijwerkingen sups

goejemorguh!

ik heb een vraag die graag antwoord nodig heeft.
    ik train nu 4 jaar vollebak. ben sinds 2 jaar geleden ook aan supplementen begonnen. voornamelijk universal zoals Animal Pak, Stak StakII, M-stak, creatine, pure whey enz enz. nu de vraag.

als ik bv animal pak neem sochtends bij onbijt. 10 min daarna word ik echt kots misselijk ziek zwak misselijk en ga maar door. dat heb ik ook als ik zelfs gewoon een shake drink en eigenlijk bij alles wat ik tot nu toe geprobeert heb.

ben sinds kort gestopt met de Red&Black stack van applied nutriticals( als ik het goed schrijf) omdat de eerste 3 weken goed ging maar daarna gewoon weer echt last van mijn maag en hevige diaree kreeg.

voeding is zelf is op orde ook genoeg eiwit binnen en kolydraten ook.

Originally posted by jojis View Post
    goejemorguh!

ik heb een vraag die graag antwoord nodig heeft.
    ik train nu 4 jaar vollebak. ben sinds 2 jaar geleden ook aan supplementen begonnen. voornamelijk universal zoals Animal Pak, Stak StakII, M-stak, creatine, pure whey enz enz. nu de vraag.

als ik bv animal pak neem sochtends bij onbijt. 10 min daarna word ik echt kots misselijk ziek zwak misselijk en ga maar door. dat heb ik ook als ik zelfs gewoon een shake drink en eigenlijk bij alles wat ik tot nu toe geprobeert heb.

ben sinds kort gestopt met de Red&Black stack van applied nutriticals( als ik het goed schrijf) omdat de eerste 3 weken goed ging maar daarna gewoon weer echt last van mijn maag en hevige diaree kreeg.

voeding is zelf is op orde ook genoeg eiwit binnen en kolydraten ook.
    Zo te horen ben je net als ik geen ochtendeter. Ik sta iedere dag op rond 7.00u en dan kan ik direct ook niet die shake of boterhammen of flakes door men keel krijgen. Ik heb gewoon een gevoellige maag.

Als ik opsta neem ik eerst 20mg omeprazol (op doktersvoorschrift) om mijn maagzuren te neutraliseren. Dan om 9.00u neem ik men eerste gainershake zonder suikers van XXL. Vanaf dan kan ik beginnen binnenspaaien

Als je animal pack neemt (neem ik ook) en een eiwit of bulk shake is zat genoeg. In animal pack zit alles wat je moet hebben op een dag. Ik zou deze niet s'morgens nemen ( 11 tabs op nuchtere maag ???) maar ik neem deze een uurtje of 2-3 voor de training. Werkt voor mij het beste.

Enne bijwerkingen is hier het verkeerde woord. Bijwerkingen van supps komt niet vaak voor denk ik, of je moet gaan overdrijven natuurlijk. Ik ben ook aan de as, dus geloof mij, ik weet wat echte bijwerkingen zijn

Comment

Eh dan gebruik je het gewoon niet, probleem opgelost
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Creatine is een stof die je lichaam ook aanmaakt. Als je teveel creatine uit voeding en supplementen krijgt, wordt je lichaam 'lui' en stopt het zelf met de aanmaak ervan. Dus als je dan stopt met creatine uit voeding en supplementen wordt je heel slapjes. Ik zou hier even goed op letten als ik jou was...
        Van die andere supplementen weet ik niet zoveel af.
        "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

@ sharki

ja bijwerkingen is niet gepaste titel maar moest wat verzinnen :P
          op nuchtere maag moet ik al helemaal niet proberen

@bdeb
          hou me netjes aan de dosering van de creatine en de andere supplementen en ook mun voeding is op oorde. behalve sochtends dan want krijg het echt niet weg, want schijt me dan echt helemaal leeg

maar rond 10uur kan ik gewoon eten wat ik wil en zoveel als ik wil.
          maar lijkt gewoon of mun lichaam het gewoon niet kan verwerken en dan als afval stof ziet ofso:S

Comment

Originally posted by BdeB View Post
            Creatine is een stof die je lichaam ook aanmaakt. Als je teveel creatine uit voeding en supplementen krijgt, wordt je lichaam 'lui' en stopt het zelf met de aanmaak ervan. Dus als je dan stopt met creatine uit voeding en supplementen wordt je heel slapjes. Ik zou hier even goed op letten als ik jou was...
            Van die andere supplementen weet ik niet zoveel af.
            denk dat die theorie niet echt meer klopt, aangezien ik meerdere personen ken die gewoon heel jaar door aan creatine hangen, weet het zelf ook niet zeker
            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Ik neem dagelijks 3 gram creatine, en ik cycle niet, ik heb inderdaad ook gelezen dat dat achterhaald was.

Comment

Ik weet het ook niet 100% zeker, maar ik heb dit ook van andere mensen gehoord. Zo'n gast bij mij op de gym is echt buffed en die zei dat hij elke 2 maanden 1 of 2 weekjes creatine gebruikt, maar niet langer of vaker omdat je dan kans hebt dat je lichaam stopt met de aanmaak ervan.
                "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

volgens mij klopt dat wel een beetje.
                  staat niet voor niets dat je na ongeveer 4 weken ff een pauze moet nemen. omdat je aanmaak van je eigen natuurlijk creatine niet meer/weinig aanmaakt. maar zoals iedereen hier weet ik het ook niet 100% zeker.

Comment

@ Jojis
                    Eigen aanmaak wordt niet onderdrukt door creatinegebruik.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ generalIX

dus het is niet zoals wat BdeB zegt dat het je lichaam lui maakt?
                      je zou het dus gewoon altijd kunnen gebruiken?

Comment

alles wat het lichaam niet opneemt pies je toch weer uit?

Comment

Originally posted by shakekoning View Post
                          of je schijt het uit dus niet alles wat je lichaam niet opneemt pies je uit.

OT
                          apart dat je 's ochtends niks naar binnen kan werken. heb je dit ook met vast voedsel zoals boterhammen, havermout, ei of weet ik veel wat? en met water, melk enz.?
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by jojis View Post
                            @ generalIX

dus het is niet zoals wat BdeB zegt dat het je lichaam lui maakt?
                            je zou het dus gewoon altijd kunnen gebruiken?
                            Nee, het is niet zoals BdeB zegt, en ja, je kunt het dus altijd gebruiken.

Originally posted by shakekoning View Post
                            Neen, denk aan vetoplosbare vitaminen bijvoorbeeld.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Nee, het is niet zoals BdeB zegt, en ja, je kunt het dus altijd gebruiken.

Neen, denk aan vetoplosbare vitaminen bijvoorbeeld.
                              Makers van creatine zetten dus voor de grap op de verpakking dat je het niet langer dan 2 maanden mag gebruiken en dan minimaal één maand rust moet hebben?
                              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X