Werkzame stoffen pre-workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Werkzame stoffen pre-workout

Goedemorgen allen,

Waarschijnlijk is hier allang een discussie over geweest maar ik zie het niet terug dus bij deze alsnog. Ik train nu een aantal jaren, gaat lekker en in totaal zo'n 12-15 kilo erbij gekregen. Ik supplementeer met eiwitten en multivitaminen maar merk dat ik ondanks voldoende afwisseling in mijn trainingsschema nu tegen een plafond aanloop. Nu wil ik gaan starten met een pre-workout om zo door te knallen.

Er zijn vele aanbieders op de markt. Crack, Unleash, NO X-Plode, MAD Max. Van een vriend van mij (die arts is) kreeg ik door dat vele stofjes in de pre-workout ingredienten zijn die door de lever worden gezien als vergif en de lever ook niet passeren en dus worden afgebroken. Met andere woorden je zeikt alles weer uit en eigenlijk blijft vrijwel alleen de booster over waar je nog vet van wordt als je niet hard genoeg zou trainen. Hij adviseerde me om mij te richten op producten met een hoge arginine waarde. Dan blijft dus alleen Unleash V3 of MAD Max over.

Wat is jullie ervaring, ook met de andere producten? Ik wil wel de goede shit hebben en kan mijn geld maar 1x uitgeven. Dus ik wil zeker weten dat ik het goede heb.

Geen idee ben ook benieuwd dus blijf di even volgen.

Comment

Laat je arts maar eens een booster proberen, en dan nog vertellen dat je alles uitpist behalve de arginine.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment