Beste shake voor een beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste shake voor een beginner

Ik ben pas begonnen met trainen en het bezig zijn met aankomen etc.

Welke shake zou het beste voor mij zijn om AAN TE KOMEN!

ik heb nog geen goeie voedingsschema maar sommige mense willen weten hoeveel kcal ik perdag binnen krijg.

3000 kcal per dag, zonder de shake mee te tellen.

Je hebt een getal voor jezelf gekozen wat je binnen krijgt of hoe kom je daar op?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      Je hebt een getal voor jezelf gekozen wat je binnen krijgt of hoe kom je daar op?
      Nee, ik had een excel document waar alle voedingswaardes op stonden.

Ik heb vanaf 06.30 uur tot 22.00 uur berekent wat ik allemaal per dag eet en drink. kom ik uit op 2963 ongeveer.

Ik wou alleen weten welke shake ik kon nemen, welke goed voor mij was want ik kom helemaal niet aan met 3000 kcal,

Comment

als je wilt kom je makkelijk aan 4000 ckal met een voedingsschema.
        shakes zijn duur, die heb je als beginner niet nodig

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          als je wilt kom je makkelijk aan 4000 ckal met een voedingsschema.
          shakes zijn duur, die heb je als beginner niet nodig
          hoe kom ik nou aan 4000kcal

Hmm ken je misschien drankjes of tussedoortjes wat heel veel kcal heeft?

Comment

als je dan toch wil shaken zou ik zeggen... mamoet 3 shaks per dag = 3000 kcl erbij
            ricardo t

Comment

Originally posted by Patron View Post
              hoe kom ik nou aan 4000kcal

Hmm ken je misschien drankjes of tussedoortjes wat heel veel kcal heeft?
              Volle melk, noten, olijfolie,...
              Hangt ervan af natuurlijk wat je nog tekort komt, eiwitten koolhydraten of vetten.

Een weightgainer kan je ook gewoon zelf maken, bv voor 10 keer: 1kg havermout (mixen of niet), 500gr whey en dit meng je gewoon samen en doe je in een afgesloten doos. Elke keer wanneer je extra kcals nodig hebt neem je 150gr van het mengsel, melk erbij et voila. Nog meer kcals nodig? Doe er volle melk bij en nog wat olijfolie. Vele malen beter dan een weightgainer die vol met suiker zit.
              @ ketIF

Comment

Originally posted by ricardo t View Post
                als je dan toch wil shaken zou ik zeggen... mamoet 3 shaks per dag = 3000 kcl erbij
                Kan best maar heb jij ook als een gekeken hoeveel van die kcals suiker is?

Comment

Ik ben onlangs weer begonnen met trainen naar jaren stilstand!
                  Ik gebruik wel weer shakes ter ondersteuning van mijn voeding want het is makkelijk en lekker.
                  Direct als ik wakker word neem ik een eiwitshake 1 tot anderhalf uur later neem ik mijn eerste maaltijd brinta met een scoop eiwit!

Comment

Originally posted by Patron View Post
                    Nee, ik had een excel document waar alle voedingswaardes op stonden.

Ik heb vanaf 06.30 uur tot 22.00 uur berekent wat ik allemaal per dag eet en drink. kom ik uit op 2963 ongeveer.

Ik wou alleen weten welke shake ik kon nemen, welke goed voor mij was want ik kom helemaal niet aan met 3000 kcal,
                    Je zit al qua voeding op 2963, dan komt er nog e.e.a. vrij aan vetzuren en dan na de training je shake, dan zit je al boven de 3000cal.

Maar een shake om aan te komen, dan moet je een lean gainer nemen. Geen gewone weight gainer, want daarmee kom je alleen vet aan.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X