NitroBolon Energizer (Trec Nutrition)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NitroBolon Energizer (Trec Nutrition)

Ik werk en train veel met poolse jongens en had hun een potje Noxipro meegegeven om te testen.. hier waren ze zwaar van onder de indruk en nu heb ik daarvoor terug een pot NitroBolon gekregen.. Dit is een Pre-workout supp die ik in NL nog niet heb zien rondzwerven.

The latest product NitroBolon Energizer is a new formula with specially designed additional ingredients and only after 10 minutes from taking this your body will be enriched with high levels of energy for even the most demanding of workouts. It is currently the most effective afterburner which has been produced in the world. Nitrobolon Energizer combines the best features of all NitroBolons: amazing increase in strength and capacity for training, considerable tension and inflation muscle stimulation , which will give a desire for training and delay fatigue. Take Nitrobolon Energizer and muscles become more rigid and inflated and are prepared to generate more energy and the implementation of really heavy training.

The composition of NitroBolon Energizer is reserved with a formula synergicznym (complementary to each other). Of course, similar ingredients can be found in world-class preparations, but yet they have never been used in such a huge and effective doses. NITROBOLON Energizer is the latest generation of a compound stack with a anabolic-energy, designed to maximize strength, speed, muscles, increase energy efficiency and stimulate the body to training. The product combines an extremely high dose and effective components, which make the muscles become more rigid and inflated and prepared to generate more energy and perform really heavy training.

Het lijkt mij een vrij volledig product voor pomp en herstel en ik ga het morgen tijdens mijn benentraining proberen..

De aanbevolen dosering is 28gram 30 minuten voor de training en na de training.. EN op rustdagen voor je ontbijt 28gram.. Ik weet nog niet of ik het na het trainen en op rustdagen ook ga nemen.. omdat er toch redelijk wat caffeine in lijkt te zitten en het dan toch wel een erg prijzig product wordt.. maar ik laat jullie weten hoe dit product bevalt.

Iemand anders met dit product al ervaring en misschien doserings tips?
    "The only thing worse than failing is not trying."

Een zeer goed product.
    Ik heb het verkocht en ze gingen de deur uit, iedereen was er tevreden over!
    Jammergenoeg mag het niet meer verkocht worden in Belgie (geen nut-nummer).
    Maar dit valt aan te passen

Comment

Ziet er redelijk volledig uit inderdaad! Anders vraag je ze even of ze niet nog wat 'sterkers' legaal kunnen krijgen in Polen!
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Nou ik heb nu 2 trainingen deze pre-workout energizer gebruikt.. wat een troep..

Ik draai al een tijdje op Noxipro+NO Xplode zonder caff of Superpump250 erbij.. en dit is een veel hardere combi..

Ik heb em ook al gecombineerd met Noxipro.. dan krijg ik er wel wat meer energie bij maar de pomp was ver te zoeken..

EDIT: heb em ook alleen gebruikt.. dan ist helemaal niks..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Trec Nutrition zit nu ook in Nederland, je kan ze vinden op,Facebook: trec Nutrition Nederland

Comment

powerprotein . nl - daar kan je Trec nutrition kopen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X